Muutto...

[QUOTE="vieras";26691672]Itse en uskaltaisi lähteä vieraaseen maahan.
Tsemppiä :)[/QUOTE]

Pelottaa muakin, mutta pääsin käymään siellä ja näin ettei se niin pahalta vaikuta.

Ja jos jotain tuttua kaipaa niin myytiin siellä ainakin lumenen tuotteita. :D
 
[QUOTE="Hiphei";26692108]Ai? Tiestikö että siellä ei ole samanlaista sosiaaliturvasysteemiä kuin Suomessa. Ruikutat täälläkin tukien suuruudesta (tai pienuudesta); miten meinasit USA:ssa pärjätä?[/QUOTE]

En minä ole mielestäni valittanut tuista. En saa mitään tukia, joten vaikea olisi mistään tuesta valittaa.
 
"hah"
Pakko sanoa että sulle tietty helpotus, että miehen lapsi menneisyydestä jää vielä kauemmaksi..ai niin, ettehän ole pitänyt koko lapseen yhteyttä. Tai siis miehesi ei ole.

Kaikenlaisia ukkoja te katottekkin!
 
Onnea matkaan. Vinkkinä: pyydä jotakuta lähettämään taikinajuuri postissa. Varmaan vähemmän häslinkiä kuin lentokoneessa vieden, jos tarkistavat laukut.
Tää on jo hoidossa, siellä on kauppa jossa myydään hapankorppuja. Lisäksi tapasin siellä ihmisen jolla on juuri. Eli saan häneltä tai voin tehdä itse hapankorpuista, eikä tarvitse rikkoa lakia tuomalla maahan elintarvikkeita.
 
[QUOTE="hah";26693456]Pakko sanoa että sulle tietty helpotus, että miehen lapsi menneisyydestä jää vielä kauemmaksi..ai niin, ettehän ole pitänyt koko lapseen yhteyttä. Tai siis miehesi ei ole.

Kaikenlaisia ukkoja te katottekkin![/QUOTE]

Et oo ihan niin hyvin perillä asioista kuin luulet.
 
[QUOTE="Lilli";26693583]Jäättekö sinne pidemmäksikin aikaa?
Toivon että viihdytte ja että saatte hyviä kokemuksia elämän muistojen helminauhaan.[/QUOTE]

Työsopimus on voimassa toistaiseksi, ei mikään komennus, eli en tiedä kauanko siellä viihdymme.
 

Yhteistyössä