Muutto mielessä, vääristä syistäkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olemme vuokralla ihanassa paikassa omakotitalossa. Onhan tämä talo hieman pieni ja ahdas, mutta viihtyvyys, oma rauha ja idyllinen pihapiiri voittavat puutteet.
Kuitenkin muutto houkuttelee, siitä syystä, etten kestä appivanhempieni vierailuita. He vierailevat meillä kerran kuussa, joskus on pidempiä taukoja, ja käyvät "vain" joka toinen kuukausi. Tottakai ymmärrän, että he haluavat nähdä lapsenlapsiaan, eikä siinä mitään. Mutta kun he viipyvät noin viikon kerrallaan. Koskaan he eivät mene toisen lapsensa luo yöksi, vaan ovat aina meillä, koska meillä on tekemistä enemmän kuin rivitalossa.

Ja mä olen alkanut harkitsemaan muuttoa, jotta nuo vierailut lyhenisivät. Viikonloppu vierailut olisivat ihan riittämiin, mutta viikon reissut alkavat kiristämään riittämiin.

Eikä minusta ole suututtamaan muita, sanomalla suoraan.

Meinaatko että muuttaisitte myös rivariin? Huonolla tuurilla he yöpyvät silti jatkossakin teillä :P Mutta olisi aika kauheaa noin pitkät vierailut, viikonloppu kerrallaan menis vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaipaan siis mielipiteitä, että onko tämä typerä syy muuttaa.

Jos viihdytte itse talossa on typerä syy muuttaa. Keskustele avoimesti ja suoraan vaikka vaikeaa varmaan onkin....

miehelle olen koittanut puhua, mutta ei auta.
Mä olen taas itse liian sovittelunhaluinen ihminen sanoakseni suoraan.

Älä ihmeessä tuon takia harkitse muuttoa jos talossa muuten viihdyt, voit tulla myöhemmin sitä katumaan ja uudessa paikassa voi tulla appivanhempiakin suurempia harmituksia eteen jos huono tuuri käy. Koita järjestää asia muulla järkevälllä

Uusimmat

Yhteistyössä