Muutto huomenna????

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Eli huomenna pitäis sit muuttaa takas tohon omaan kotiin kun ollaan oltu putkirempan tieltä evakossa. Perjantaina oli ollut tarkastus noihin kämppiin, joka ei mennyt läpi :o Siellä on jotain jamppoja ollut viikonlopun töissä, maanantaiaamuna uus tarkastus. Video sentään mä sanon jos sekään ei mene läpi eikä päästäkään muuttamaan! Kaikki kamat pitää tässä kuitenkin pakata, sit taas purkamaan niitä... Sitäpaitsi mä alan pikkuhiljaa vihata tätä kääpiökämppää, mä haluun omaan kotiin |O VITVITVITVIT!!!!
 

Yhteistyössä