Muutto Helsinkiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on muutto Helsinkiin edessä vuoden vaihteessa. Koska työ on vakinainen ja mieskin saa sieltä töitä, niin aateltiin että ostetaan kämppä. Hintatasolta ja sijainniltaan Käpylä vaikuttais aika optimaaliselta. Mitäs vinkkejä voitte antaa.

Toki mulle kelpais lähempääkin keskustaa, mutta hinta rupee olemaan vähän liikaa.

Mitäs muita hyviä kaupunginosia olis. Mun työ keskustassa. Mies menee autolla töihin Espoo-Vantaa. Ehkä myöhemmin julkisilla, mutta kumminkin yksi auto pidetään.

Lapsia meillä vaan yksi, mutta ehkä toistakin harkitaan...
 
vierailija
Kannattaa lukea palstaa enemmän. Sitten tajuasit, että Helsinkiin tai edes pk-seudulle muuttamista tulee välttää viimeiseen asti. Pahuus on ottamassa siellä vallan ja paikka on asuinkelvoton jo nyt. En kerro lisää, koska sensuuri, mutta tältä foorumilta vastaus löytyy.
 
vierailija
Kannattaa lukea palstaa enemmän. Sitten tajuasit, että Helsinkiin tai edes pk-seudulle muuttamista tulee välttää viimeiseen asti. Pahuus on ottamassa siellä vallan ja paikka on asuinkelvoton jo nyt. En kerro lisää, koska sensuuri, mutta tältä foorumilta vastaus löytyy.
Mihinkään ma mulähiöön ei kannata muuttaa ja sillä rahalla millä Helsingissä saa kohtuullisen asunnon, niin muualta Suomesta saa luksusta.
 
vierailija
Ei kai monella ole vaihtoehtoja. Semmoset jokka ei muualta duunia saa, on pakotettu menemään tonne duuniin. Kunnon ihmiset saa duunia kotiseuduiltaan. Ja samalla palkalla saa saman paljon paremman elintason.

Muutama vuosi sitten olin luokkakokouksessa. Pari meidän luokan fiksua ja filmaattista asusteli sitten Helsingissä. Yhdellä ei ollut ees miestä ja kituutti jossain 30 neliön lähiökämpässä. Toisella oli mies ja niillä olikin peräti kaksio!
Kolmannella oli laosi ja toinen tulossa. Tuskaili sitten, että miten mahtuu siihen 60 neliöön.

Oli siinä kiva sitten ajella uudenkarheella Volvolla omaan 220 neliöiseen kotiinsa...
 
vierailija
Ei kai monella ole vaihtoehtoja. Semmoset jokka ei muualta duunia saa, on pakotettu menemään tonne duuniin. Kunnon ihmiset saa duunia kotiseuduiltaan. Ja samalla palkalla saa saman paljon paremman elintason.

Muutama vuosi sitten olin luokkakokouksessa. Pari meidän luokan fiksua ja filmaattista asusteli sitten Helsingissä. Yhdellä ei ollut ees miestä ja kituutti jossain 30 neliön lähiökämpässä. Toisella oli mies ja niillä olikin peräti kaksio!
Kolmannella oli laosi ja toinen tulossa. Tuskaili sitten, että miten mahtuu siihen 60 neliöön.

Oli siinä kiva sitten ajella uudenkarheella Volvolla omaan 220 neliöiseen kotiinsa...
(y)
 
vierailija
Ei kai monella ole vaihtoehtoja. Semmoset jokka ei muualta duunia saa, on pakotettu menemään tonne duuniin. Kunnon ihmiset saa duunia kotiseuduiltaan. Ja samalla palkalla saa saman paljon paremman elintason.

Muutama vuosi sitten olin luokkakokouksessa. Pari meidän luokan fiksua ja filmaattista asusteli sitten Helsingissä. Yhdellä ei ollut ees miestä ja kituutti jossain 30 neliön lähiökämpässä. Toisella oli mies ja niillä olikin peräti kaksio!
Kolmannella oli laosi ja toinen tulossa. Tuskaili sitten, että miten mahtuu siihen 60 neliöön.

Oli siinä kiva sitten ajella uudenkarheella Volvolla omaan 220 neliöiseen kotiinsa...
Vaikutat ikävältä tyypiltä. Säälin puolisoasi.
 
vierailija
"Oli siinä kiva sitten ajella uudenkarheella Volvolla omaan 220 neliöiseen kotiinsa..."

Tuskin Volvosi enää menee katsastuksesta läpi ja asuntosi on purkukunnossa.
Netissä voi kirjoittaa ihan mitä vain lämpimikseen.
Helsingissä asuvat tuttavasi varmasti naureskelevat viestillesi.
Kuule kun ei täällä muualla Suomessa 220 neliöinen kämppä ees niin mahottomasti maksa. Ihan tavallisilla tuloilla tähän pääsee.
 

Yhteistyössä