Muuttajan muistilista. Kertokaa siis mitä kaikkea mun täytyy muistaa!

Sähkö- ja vesiliittymät - ainakin mittarin luku, jos ei tarvitse sopimuksista itse huolehtia

Osoitteenmuutoksista kannattaa itsekin huolehtia vähän joka paikkaan, postin kautta tehtävät tulevat tosi jälkijunassa, jos nyt ylipäätään toimivat. Postiin liitännäisissä jutuissa eivät ainakaan toimineet, silloin kun viimeksi muutettiin.

Vaatiiko nettiliittymä siirron/irtisanomisen/uuden sopimuksen?

Onks muuttoilmotus tehty sekä postiin ja maistraattiin? Muutatteko taloyhtiöön? Sillon sit isännöitsijälle tieto kekä muuttaa ja koska (jos jää esim avimet j ei ole talonkirjoilla ei voida tulla huoltoyhtiöstä avaamaan ovea ).

Olin kirjoittamassa samoja kuin Klonkku :D Mulla on edelleen ilmoittamatta tänne sähkölaitokselle :ashamed: Uuteen kotiin sopimus on tehty, harmi kun ei saanut sinnekin samalta..nousee sähkölaskut pilviin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sähkö- ja vesiliittymät - ainakin mittarin luku, jos ei tarvitse sopimuksista itse huolehtia

Osoitteenmuutoksista kannattaa itsekin huolehtia vähän joka paikkaan, postin kautta tehtävät tulevat tosi jälkijunassa, jos nyt ylipäätään toimivat. Postiin liitännäisissä jutuissa eivät ainakaan toimineet, silloin kun viimeksi muutettiin.

Vaatiiko nettiliittymä siirron/irtisanomisen/uuden sopimuksen?
Mä koetin äsken tehdä pariin paikkaan "omien tietojeni" kautta muuttoilmoitusta, mutta niissä se päivittyi automaattisesti kun tehnyt osoitteenmuutoksen, eikä voinut vaihtaa tietoja. Taidan silti tehdä soittokierroksen tärkeimpiin paikkoihin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Onks muuttoilmotus tehty sekä postiin ja maistraattiin? Muutatteko taloyhtiöön? Sillon sit isännöitsijälle tieto kekä muuttaa ja koska (jos jää esim avimet j ei ole talonkirjoilla ei voida tulla huoltoyhtiöstä avaamaan ovea ).
Tuo taloyhtiön papru on vielä täyttämättä, kiitos muistutuksesta. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Olin kirjoittamassa samoja kuin Klonkku :D Mulla on edelleen ilmoittamatta tänne sähkölaitokselle :ashamed: Uuteen kotiin sopimus on tehty, harmi kun ei saanut sinnekin samalta..nousee sähkölaskut pilviin :snotty:
Sano että sä vedät uuteen osoitteeseen pitkät kaapelit, ei tartte vaihtaa yhtiötä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Sano että sä vedät uuteen osoitteeseen pitkät kaapelit, ei tartte vaihtaa yhtiötä. :D

Voi kun ne suostuiskin, mutta uusi on kaupungin asunto ja niillä on sopimus kalleimman sähköyhtiön kanssa, jonka piirissä olen joutunut koskaan asumaan |O Miksi, oi miksi :'(

Voi kun ne suostuiskin, mutta uusi on kaupungin asunto ja niillä on sopimus kalleimman sähköyhtiön kanssa, jonka piirissä olen joutunut koskaan asumaan |O Miksi, oi miksi :'(
Voihan vee. :| Jos sen pääsisikin itse kilpailuttaan, niin säästäisi pitkän pennin. :kieh: Mulla ei itselläni ole hajuakaan tulevasta sähköyhtiöstä, siis että kuinka kallis on. :xmas:

Osoitteenmuutokset jotka itseltä aina unohtuu:

luottokuntaan
veripalveluun (jos luovutat)
kirjastoon
tv-luvan siirto uuteen paikkaan

Bonus- ja kanta-asiakaskorttien mainospostit myös tuntuu menevän myös aina vanhaan paikkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Huomenia :flower: Muuttopuuhissa.. Muutatteko isompaan? ;)

Huomenia. :) Juu, isompaankin ja kaupunkikin vaihtuu samalla. Uudet tuulet puhaltaa. :D

Jaahas, pitää kai nostaa pehva tästä ja jatkaa puuhia, muutto kun on jo viikonloppuna. :snotty: Inspiraatio vähän hukassa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Osoitteenmuutokset jotka itseltä aina unohtuu:

luottokuntaan
veripalveluun (jos luovutat)
kirjastoon
tv-luvan siirto uuteen paikkaan

Bonus- ja kanta-asiakaskorttien mainospostit myös tuntuu menevän myös aina vanhaan paikkaan :D
Kiitos, tässäpä olikin taas uutta muistettavaa. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Huomenia :flower: Muuttopuuhissa.. Muutatteko isompaan? ;)

Huomenia. :) Juu, isompaankin ja kaupunkikin vaihtuu samalla. Uudet tuulet puhaltaa. :D

Jaahas, pitää kai nostaa pehva tästä ja jatkaa puuhia, muutto kun on jo viikonloppuna. :snotty: Inspiraatio vähän hukassa. :whistle:

Meillä ollut muutto myös suunnitelmissa, opiskelujen vuoksi toiselle puolen suomee... Vuosi olisi aikaa myydä talo.. Mutta mihin mä piilottasin kaikki nää tavarat? :whistle:
Ei muuta kuin jaksamisia pakkaamisen suhteen. :heart:

Yhteistyössä