Muuttaisitteko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti, kolmelle lapselle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="liilia";23568003]Samanlailla he ovat varmaan miehellesikin.
Meilläkin ero tulossa ja meillä tuo vuoro viikko juuri sen takia,että lapset ovat miehelle tärkeitä ja isä on lapsilleen tärkeä. Tässä asiassa lasten paras menee muun edelle.[/QUOTE]

Meillä mies ei ole ennenkään lapsia ns. hoitanut, niin kyllä ne minulle jää!
Kauanko te olette olleet yhdessä? Miksi ero tulossa? Minkälainen tilanne muuten, miten järjestätte asumisen ym? Tämä on niin karu totuus, että en tiedä miten tämän käsittelee jatkossa. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap¨;23567929:
Kyllä ottaa, aluksi joka toinen viikonloppu (mies asuskelee työasunnossaan) ja toki saa niitä viikollakin jos haluaa, mutta muuten ne on minulla. En suostu viikko-viikko juttuun, koska lapset ovat minulle kaikki kaikessa.

Ilmeisesti sun miehelle lapset ei ole kaikki kaikessa?

Varmaankin hän joutuu maksamaan n.400e kolmesta lapsesta,kelasta selviää kaikki.Halusitko erota vai hän,haluaisiko hän olla lasten kanssa enemmän kuin joka toinen viikonloppu?

[QUOTE="ellinoora";23568085]Varmaankin hän joutuu maksamaan n.400e kolmesta lapsesta,kelasta selviää kaikki.Halusitko erota vai hän,haluaisiko hän olla lasten kanssa enemmän kuin joka toinen viikonloppu?[/QUOTE]

Alunperin minä, nyt myös hänkin.. Minä aloin katumaan, mutta myöhäistä. Tämä on tässä. Kymmenen vuotta :'( Mieheni haluaa ottaa heitä joskus viikolla käymään/yöksi...

Yhteistyössä