Muuttaisitteko tänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
www.etuovi.com/kohde/366009

Mä tossa aiemmin jo kyselin että muuttaisitteko kyläkoulun naapuriin..Täs on se itse talo. Ihanan iso tontti, ja HALPA! !
Remonttia vaan, niin meidän perheelle ihana talo..Pari hevosta tohon navettaan, ja , ja.....;)

En. Talo ei iskenyt minuun sisältä. Ulkoapäin pihapiiri taloineen ihana, mutta sisältä tökkäsi joku. Remonttiin, ja isoon menis rahaa. Ja toisekseen tuo vesi lähellä... Ei kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
En. Talo ei iskenyt minuun sisältä. Ulkoapäin pihapiiri taloineen ihana, mutta sisältä tökkäsi joku. Remonttiin, ja isoon menis rahaa. Ja toisekseen tuo vesi lähellä... Ei kiitos!
Eihän se vesi niin lähellä ole =) Joen ja talon välissä on koulun aluetta, ja tuohon lampeen on matkaa rutkasti :)
Nimim.itse kasvanut kyseisen joen varrella

Pitäisköhän mun napata tuo talo sun nenän edestä..............;) ;)

Muuttaisin. Pientä pintaremppaa tosin olis tehtävä, mutta kyllä siitä "luxuksen" saisi... Ja tuo piha... Aaah... Mä jo sieluni silmin näin, mitä kaikkea siihen vois istutella.... :whistle: :D

Ostaisin ilman muuta, jos olisi tuolta päin tarvetta jotain ostaa.

Miten koulun toiminta... Jos pieni kyläkoulu, niitähän häviää nykyaikana tiuhaan tahtiin. Kaupungin sivuilta katsoin, että n, 30-oppilainen, 2-opettajainen koulu.

Alkuperäinen kirjoittaja stranger:
Ostaisin ilman muuta, jos olisi tuolta päin tarvetta jotain ostaa.

Miten koulun toiminta... Jos pieni kyläkoulu, niitähän häviää nykyaikana tiuhaan tahtiin. Kaupungin sivuilta katsoin, että n, 30-oppilainen, 2-opettajainen koulu.
Tämä koulu aiottiin lopettaa, mutta nyt seudulle on muuttanut paljon uusia lapsiperheitä, joten jatkuminen olisi taattu joksikin aikaa...Meiltä lähtisi esikoinen eskariin 2v kuluttua.

Tuntuu vaan, että jotain "mätää" kai tossa on oltava. Ei täällä ihan tuohon hintaan yleensä talot lähde ;)
Ja mitä kouluun tulee, on lakkautettavien listalla aikas kärkipäässä. Sai just vuoden jatkoaikaa...
Muuten Paukkerinharju on ihan kivaa seutua, tosin melkoisen uuvuttavan tien päässä keskustasta. Kaupunki sinänsä on kiva lapsiperheille, jotka hakee rauhaa ja silti palveluita omasta pitäjästä :D

Yhteistyössä