No kyllä!Alkuperäinen kirjoittaja huh:Ei tuommoisessa asunnossa asuvalla ole kaikki kohallaan pääkopassa. Aika paljon mielenterveysongelmainen täytyy olla, että tuommoisessa paskassa alkaa asumaan ja sotkemaan.
Eikö asunnon omistaja tarkastanut kämppää, ennenkuin te sinne muutitte?Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vitutti:No meidän nykyisessä asunnossa ei ollut paskaa, mutta koirankarvaa oli jopa pakastelokerossa. Piha oli paskassa, nurmi ei kasvanut kahteen vuoteen ja seinät oli revittu koiran kynsillä. Me sitten siivottiin ja maalattiin tuhoja vähemmäksi. Kun itse muutettiin pois, jouduttiin maksamaan ne edellisten asujien tuhot. Ei uskottu että me ei oltu aiheutettu jälkiä.
ihan pöpi koiran omistaja, minkäköhän laiset ne koirat oikein olivat sitten kun kämppäkin jo noin kaaamee..............Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No kyllä!Alkuperäinen kirjoittaja huh:Ei tuommoisessa asunnossa asuvalla ole kaikki kohallaan pääkopassa. Aika paljon mielenterveysongelmainen täytyy olla, että tuommoisessa paskassa alkaa asumaan ja sotkemaan.
Kuin moni oksensi?Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:isännän työkamut oli siivoomassa
Niinpä,mistäs mä sen kunnon siivouksen jälkeen tietäisin mitä siellä ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos se olis kunnolla siivottu, niin mistäs mä tietäisin. Tiedä vaikka tämäkin asunto olisi joskus ollut tuossa kunnossa, ja putsattu ja korjattu.