Muuttaisitko tähän asuntoon siivouksen jälkeen:

• Viestiketjun aloittaja oksentaaa
  • Ensimmäinen viesti
shihtzu
Mä en ole edes mikään siivousfanaatikko ja meillä ei todellakaan ole kauhean siistiä, mutta tuo oli kyllä aika kuvottavaa, miten tuollaisessa voi elää. Eihän tuolla keittiössä ollut muuta kuin sitä itseään ja hajukin on ollut varmaan todella herkullinen.

Meidan Suomen talo oli yksien vuokralaisten jalkeen vahan samanlainen. Meilla vaan lammin ulkovarasto oli tuollainen, muumioitunuttta paskaa jo. Koko tila piti purkaa katosta lattiaan.Haatoohan se meni, 6 vk:ssa saatiin ulos. Muutenkin taloon oli jaanyt kahden vaihtolavan edesta tavaraa.

huh
Ei tuommoisessa asunnossa asuvalla ole kaikki kohallaan pääkopassa. Aika paljon mielenterveysongelmainen täytyy olla, että tuommoisessa paskassa alkaa asumaan ja sotkemaan.

kyllä vitutti
No meidän nykyisessä asunnossa ei ollut paskaa, mutta koirankarvaa oli jopa pakastelokerossa. Piha oli paskassa, nurmi ei kasvanut kahteen vuoteen ja seinät oli revittu koiran kynsillä. Me sitten siivottiin ja maalattiin tuhoja vähemmäksi. Kun itse muutettiin pois, jouduttiin maksamaan ne edellisten asujien tuhot. :( Ei uskottu että me ei oltu aiheutettu jälkiä.

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vitutti:
No meidän nykyisessä asunnossa ei ollut paskaa, mutta koirankarvaa oli jopa pakastelokerossa. Piha oli paskassa, nurmi ei kasvanut kahteen vuoteen ja seinät oli revittu koiran kynsillä. Me sitten siivottiin ja maalattiin tuhoja vähemmäksi. Kun itse muutettiin pois, jouduttiin maksamaan ne edellisten asujien tuhot. :( Ei uskottu että me ei oltu aiheutettu jälkiä.
Eikö asunnon omistaja tarkastanut kämppää, ennenkuin te sinne muutitte?
eikä teille tullut mieleen valittaa niistä tuhoista ja pyytää sinne remppaa tai edes tarvikkeita, että ite remppaisitte?

Tuota voi sanoa jo ihan omaksi tyhmyydeksi, että suostuu muuttamaan läävään ilman että on selvittänyt vuokranantajan kanssa, minkälaisessa kunnossa kämppä on :(

huhhhhhh
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Ei tuommoisessa asunnossa asuvalla ole kaikki kohallaan pääkopassa. Aika paljon mielenterveysongelmainen täytyy olla, että tuommoisessa paskassa alkaa asumaan ja sotkemaan.
No kyllä!
ihan pöpi koiran omistaja, minkäköhän laiset ne koirat oikein olivat sitten kun kämppäkin jo noin kaaamee..............

minä
laittais akan asumaan omassa paskassaan. vaikka eipä se varmaan sitä haittais ku kerta voi asua tuommosessakin paska kasassa. voi helv... että on sikanen ihminen ja vieläpä niin nuori.

Yhteistyössä