muutaman viikon päästä häät, lähtisitkö?

• Viestiketjun aloittaja ?!
  • Ensimmäinen viesti
?!
Meillä ois siis tiedossa muutaman viikon kuluttua häät, joihin kestää ajaa noin kolmisen tuntia.....häät alkaa vasta viideltä, joten kovin kauaa ei ehdittäis olemaan, kun tarttis jo lähteä pois, kun lapset sippaa yöunille. Lapset vois kyllä nukkua yöuniaan autossa, mutta on sieltä silti itte ajettava se kolme tuntia takasin....oon vähän sitä mieltä, ettei kolmea pientä lasta oo järkevää lähteä roudaamaan sinne parin tunnin takia, itse oon nähny sulhasen kerran, morsianta en kertaakaan, mies vähän useamman kerran ja lapset ei ikinä....

Menisitkö vai et?

ap
Muuten hyvä, mutta ei ole ketään, ketä pitäis lapsia tuolloin.....vaihtoehdot on yökyläilyjen varalta vähissä eli joko miehen vanhemmat tai minun äitini ja miehen vanhemmat menee myös häihin ja äitini on tuolloin töissä. Kaikki on kutsuttu, koska kutsussa oli "perheineen".

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muuten hyvä, mutta ei ole ketään, ketä pitäis lapsia tuolloin.....vaihtoehdot on yökyläilyjen varalta vähissä eli joko miehen vanhemmat tai minun äitini ja miehen vanhemmat menee myös häihin ja äitini on tuolloin töissä. Kaikki on kutsuttu, koska kutsussa oli "perheineen".
Voisiko äitisi olla niin ystävällinen että vaihtaisi vuoroa?

dg
Jos hoito ei järjesty, olettaisin, että lapset jaksavat valvoa vaikka klo 21 ja itse sitten lisäksi kotimatkan. Hääpari pitää teitä tärkeänä kun kutsuu, matkan takia en jäisi pois. Kerkeäisitte kuitenkin 4 tuntia olla ainakin.

S
Minun mielestani jos haakutsun saa, niin on kohteliasta myos menna paikalle.

Joten ehdottomasti jarjestaisin asian niin etta siella silloin olen, vaikkapa yopymalla paikkakunnalla.

ap
lasten saaminen hoitoon ei kyllä mitenkään onnistu eikä siinä oo sen puoleen ongelmaa, eli joko mennään kaikki tai sitten vain mies......kyllähän lapset varmasti tonne yhdeksään asti sais pysymään hereillä ja lähtis sitte kotiin, mua ei vain itse houkuta yhtään se ajomatka takasin ja entistä vähäsemmät yöunet, kun meillä sattuu kaks pienintä herättämään vielä useamman kerran yössä! Mutta en tee tästä siis kenellekään sen suurempaa ongelmaa, mielipiteitä vain kyselin ;)

vieras
lasten saaminen hoitoon ei kyllä mitenkään onnistu eikä siinä oo sen puoleen ongelmaa, eli joko mennään kaikki tai sitten vain mies......kyllähän lapset varmasti tonne yhdeksään asti sais pysymään hereillä ja lähtis sitte kotiin, mua ei vain itse houkuta yhtään se ajomatka takasin ja entistä vähäsemmät yöunet, kun meillä sattuu kaks pienintä herättämään vielä useamman kerran yössä! Mutta en tee tästä siis kenellekään sen suurempaa ongelmaa, mielipiteitä vain kyselin ;)
Varmasti onnistuu hoitoon saaminen jos oikein yrität, mutta taidat käyttää lapsia sopivasti tekosyynä jäädäksesi itsekin kotiin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmasti onnistuu hoitoon saaminen jos oikein yrität, mutta taidat käyttää lapsia sopivasti tekosyynä jäädäksesi itsekin kotiin.
Tottakai onnistuisi. Ja hui, ihan yöunetkin jäävät vähäiseksi juhlien takia.

*
Joko yrittäisin saada ne lapset hoitoon ja viettäisin kivan päivän kaksin miehen kanssa. Jos meiltä lähtis lapset joihinkin häihin mukaan niin otettais kyllä hotelli juhlapaikkakunnalta ja jäätäis kaikki yöks.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mettään meni tää arvaus!! Olen kyllä yrittänyt, et jos ois saanu lapset hoitoon, mutta kun ei, niin ei. Ja kelle tahansa en heitä hoitoon laita, eli sitten saa olla menoni menemättä, jos ei onnistu.....nuorimmaiseni on vasta vuoden ja keskimmäinenkin vasta kahden ja heräilee öisin sairautensa takia, eli ehkä joku viisas ymmärtää, miksei hoitajan järjestäminen ole aina helpointa mahdollista puuhaa!!

Yhteistyössä