Muutama vuosi sitten kaverin avopuoliso pani mua. Olin umpihumalassa. En kertonut kaverille. Nyt niillä ero edessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhohh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhohh

Vieras
Näinköhän miehensä aikoo kaveriani loukatakseen kertoa asiasta? En siis ole viaton, koska suostuin siihen, mutta olin toooodella humalassa enkä ole koskaan halunnut sitä miestä enkä silloinkaan halunnut.

Luulin että asia jää unholaan, mutta aloin miettimään, että aikookohan tämä mies kertoa kaverille nyt, kun heillä menee huonosti. MIes on pettänyt kaveria muidenkin kanssa, epäilen, mutta tällä voisi loukata paljon.

Itse en aio ikinä myöntää mitään.

Miten naiset antavat tuollaisten kusipäiden nussia itseään. Olen aina ihmetellyt tätä. Umpikännissäkin on arviointikykyni toiminut sen verran, etten ole kavereiden pettäjäpaskoihin sormiani sotkenut.

• Tykkää
Reactions: kinuzki
joo en kyllä ymmärrä miten oot tuollaiseen tilanteeseen päätynyt jos et kerran ole edes halunnut! ja ehdottomasti olisin ystävänä asian kertonut enkä salannut - tai kertoisin viimeistään nyt. (tosiystävänä tosin en olisi koskaan kaverin miehen kanssa seksiä harrastanutkaan)

Yhteistyössä