Muutama viikko mustana takana, ja on kyllä vaikeaa

Kun ei millääm jaksaisi olla ilmoittamassa omaa mielipidettään kaikkeen mut kait se täytyy et pysyy kärjillä... Vaikeaa on, kun on niin paljon muutakin tekemistä, ei taida vakkarit oikeesti tehdä muuta kuin olla täällä ja kommentoida kaikkea. Minulla on tää testi kesken mut pahasti kyllä näyttää et jos tahtoo olla top-tenissä niin sit vaan vastaat jokaiseen mahdolliseeen aloitukseen ja yrität tehdä typeriä aloituksia, taitaa loppua aika kesken, mutta yritän parhaani.
 
Se on muuten totta et mustana on vaikee olla.
Mäkään en kirjottele ku pääosin mustana, jos on kyse jostain muusta ihmisestä ni sit harmaana.
Mustat saa kuitenki useimmiten kakkaa niskaan ja se välillä harmittaa.
Mua ei haittaa, mut ku tänään sai tyttäreni ripsiväri ( :LOL: ) negatiivista palautetta, ni meinasin pimahtaa.
Sitä vaan ne omat lapset on täydellisiä.. :D
 
Mietin useesti et miten nää samat nimmarit ehtii jatkuvasti palstalla olla ku tuntuu et osalla on liuta muksuja mutta silti on jatkuvasti vastaamassa jokaseen hiukanki kiinnostavaan alotukseen jne ...

Ei mulla rahkeet riitä eikä kiinnostusta oo niin paljon et jäis kenenkään mielee ...
 
No muillekin asiaa miettineille tiedoksi, että työstä tämä käy, pitää koko ajan pöivystää jos haluaa aivan hirmusaldon viestejä, ei mulla aika riitä, toivottavasti pian joku kotiäiti ottaa haasteen ja mä saan taas homman unohtaa, ei riitä aika eikä kiinnostus
 
No jaa, mä en halua olla palstan Jumala. Mut mustana kirjoitan, et joku sentään tunnistaa. Enkä mä ehdi täällä päivystämään koko päivää. Käyn töissä, hoidan lapset ja lasten harrastukset + koulun. Ja on asioita, jotka ei vois vähempää kiinnostaa. On keskusteluja, joita en edes avaa.

Mut kivaa täällä on, kun on oikeella asenteella liikkeellä.

Mulla nettielämää on takana jo 10 vuotta, ja käytän tähän juuri sen verran aikaa, kun itselläni on annettavana en yhtään enempää. Enkä yritäkkään istua netissä yhtään enempää, kun aikaa on. Mulle tämä on yksi harrastus muiden joukossa, jota harrastan silloin kun en kotoa pääse muualle, enkä jaksa esimerkiksi lukea tai tehdä kotitöitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuti:
No muillekin asiaa miettineille tiedoksi, että työstä tämä käy, pitää koko ajan pöivystää jos haluaa aivan hirmusaldon viestejä, ei mulla aika riitä, toivottavasti pian joku kotiäiti ottaa haasteen ja mä saan taas homman unohtaa, ei riitä aika eikä kiinnostus
Mä en kyllä jaksais...

*nostaa hattua sulle* :saint:
 

Yhteistyössä