Muutama kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
- Ostin vauvalle vaunut käytettynä, onko siitä jotain haittaa hänelle?
- Mieheni ei tullut yöksi kotiin, onko syytä huoleen? Mitä ajattelisitte jos näin kävisi teille?
- Naapurini mulkoilee minua. Lisäksi hän on ostanut lehtipuhaltimen. Näettekö yhteyttä näiden kahden asian välillä? Luuletteko, että tämä tietää ongelmia koko kesäksi?
- Söimme eilen nakkikastiketta. Voinko siitä huolimatta tehdä makkarasoppaa keskiviikkona?
- Digiboksi ei pelitä, mikä avuksi?
- Siskoni lapsella on uusi Reimatecin takki, minun lapsellani ei. Mitä meistä ajatellaan jos liikumme yhdessä kaupungilla?
- Onko kaksi kertaa päivässä hampaiden harjausta muka tarpeeksi? 2-vuotias ei ole vieläkään oppinut käyttämään hammaslankaa nimittäin.
- Ajoin viime tiistaina fillarilla kirjastoon. Olin nousemassa satulasta kun housut jotenkin narahtivat nahkasatulaan ja kuulosti siltä kuin olisin pierassut. Vieressä oleva nainen kuuli äänen ja saman tien kaivoi puhelimen taskustaan. Koskikohan puhelimessa puhuttu asia minun oletettua pieruani?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- Ajoin viime tiistaina fillarilla kirjastoon. Olin nousemassa satulasta kun housut jotenkin narahtivat nahkasatulaan ja kuulosti siltä kuin olisin pierassut. Vieressä oleva nainen kuuli äänen ja saman tien kaivoi puhelimen taskustaan. Koskikohan puhelimessa puhuttu asia minun oletettua pieruani?

http://www.youtube.com/watch?v=2Oz5BN8NioI

Ei.
Ehkä. En tiedä.
Ei. Kyllä.
Voit.
Kutsu apua.
Kysykää vastaantulijoilta.
On tarpeeksi.
Laitapa tilanne kuvaus paikallislehteen ja pyydä naista ottamaan yhteyttä. Asia selviää sitten.

Olipa mukava vastailla. Toivottavasti saatoin olla avuksi :xmas:

- Jos miespuolinen työtoveri esim hipaisee jonkun kättä muka vahingossa ja kaataa hänelle kahvia PYYTÄMÄTTÄ niin onko siinä aineksia enempään? Voinko varata esim matkat Thaimaaseen jo?

Nyt se nainen soitti ihan varmasti naapurillesi,että piereskelet yleisillä paikoilla ja kostoksi naapurisi huudattaa lehtipuhallintaan koko kesän ja lennättää kaikki roskat päin niitä käytettynä ostettuja lastenvaunuja. Ja miehesikään ei tullut yöksi kotiin,kun luuli, että teillä on jo aamupalana sitä makkarasoppaa.

ei missään nimessä voi käyttää käytettyjä vaunuja, mitä ne ihmiset nyt ajattelis.
soitappa miehelles ja sano et nopeeta kotia tai en kunniankukko laula.
ehkäpä se tulee ja puhaltelee ne lehdet aina teidän pihallenne. SELVÄ ONGELMA!
no et tietenkään voi tehä makkarasoppaa keskiviikkona, ??
osta uus boksi.
olette siskonne kanssa kyllä todella nolon näköinen parivaljakko, ja miksi lapsellasi ei ole tekkiä??
kyllä 2-vuotiaan pitäs osta käyttää hammaslankaa ja osata aakkoset etu-ja takaperin.
kannattas lopettaa se fillarilla ajo, TODELLA NOLOA
:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Nyt se nainen soitti ihan varmasti naapurillesi,että piereskelet yleisillä paikoilla ja kostoksi naapurisi huudattaa lehtipuhallintaan koko kesän ja lennättää kaikki roskat päin niitä käytettynä ostettuja lastenvaunuja. Ja miehesikään ei tullut yöksi kotiin,kun luuli, että teillä on jo aamupalana sitä makkarasoppaa.

Tämä sama kävi mielessä. Onko minulla enää mitään mahdollisuuksia tehdä mitään asioiden tolalle saattamiseksi vai kannattaako istua apaattisena hiekkalaatikolla alkukesän ja matkustaa käsivarren Lappiim itikoiden syötäväksi loppukesäksi?

Yhteistyössä