Muuta ajateltavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apsi

Vieras
Mitä haluaisit jakaa meidän muiden kanssa tänään?

Sana on vapaa, mutta eräitä maatilaneläimiä koskevat tietyt rajoitukset. Kinkku on luvallinen termi, jos juttu kääntyy jouluun. :)

Mä olen tänään pähkäillyt, paljonko vauva oikein tarvitsee vaatetta. Meillä on vauvanvaatetta mun mielestä vaikka kuinka paljon, ja silti iso osa on koko ajan narulla tai koneessa, niin että hyvä kun ylle pantavaa riittää. Kiinteillä aloitellaan ensi viikon mittaan varmaankin, se taitaa olla viimeinen niitti ja puhtaat vaatteet loppuvat maailmasta kokonaan...

mitä haluaisin jakaa teidän kaikkien kanss tänään?? Noh, mua ärsyttä tää mun jatkuva päänsärky. Ja synnytksen jälkeinen masennukseni tuntuu vain pahenevan, ja menneisyyden kummitukset on taas kömpiny jostakin komerosta mun kiusaksi. 5 -vuotias tyttäreni on tänään ilmaissut kuinka paljon minua inhoaa ja vihaa. Lisäksi on ilmaissut toiveensa muuttaa mummin luokse. Mieheni päätti jäädä ylitöihin vaikka kuuli äsken puhelimessä värisevästä äänestäni että nyt tarvitsisin lohduttajaa...

Mutta silti, tänään oli liksapäivä ja sain vuoden bonukset! Ja molemmat tyttäreni ovat silti niin ihania ja parasta mitä maailma voi antaa =) Joulua aletaan tyttöjen kanssa valmistella ja mieheni on aina töissä. Tytöt ovat minulle kaikki kaikessa. :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä pähkäilen just parasta aikaa sitä miten ihmeen kauan joskus vesi voi pysyä vatsassa, sais jatkaa matkaa jo, on ähky olo ja hölskyy :D

Mielenkiintoista! Kerro pliis kun tiedät kuinka pitkä aika siihen menee! :D

miten musta tuntuu, että mulle veljuillaan nyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Kinkku on luvallinen termi, jos juttu kääntyy jouluun. :)

Luomukinkku, jäitkö ilman? Meillä ei ole vielä varattu, mut jauhelihaakin luomuna voidaan käyttää eikä maailma siihn kaadu, jos siinä on vaähän luomunautaakin:-)

paljonko vauva oikein tarvitsee vaatetta.
Keinokuituja ei ollenkaan, silkkiä ihioa vasten, sen päälle puuvillaa ja ihan päällimmäiseksi villaa. Merinovillainen Cocuu (en muista miten kirjoitetaan) on hyvä, jos vaan nukkuu sisällä , mut ulos täytyy pukea lämpimästi ilman keinokuituja ja monta kerrosta, siis ULOS, ei kauppaan eikä kuumaan autoon!

Heh, tuosta hölskyvästä vedestä vatsassa tuli mieleeni edesmennyt mäyräkoirani jonka nimi oli Nakki. Nakki aina mökillä joi järvestä vettä ja sitten alkoi telmiä, noh maha olikin täynnä vettä niin Nakki pysähtyi kuuntelemaan mistä outo ääni lähtee kun hän juoksee. Kun Nakki pysähtyi niin outo ääni lakkasi ja Nakki tuijotteli hölmönä ympärilleen. Kun ei kuullut outoa ääntä niin voi taas telmiä, mutta kun liikkui niin vedet taas hölskyi mahassa ja piti pysähtyä. Se koira jatkoi tätä tuntitolkulla ja välillä kävi juomassa lisää vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Heh, tuosta hölskyvästä vedestä vatsassa tuli mieleeni edesmennyt mäyräkoirani jonka nimi oli Nakki. Nakki aina mökillä joi järvestä vettä ja sitten alkoi telmiä, noh maha olikin täynnä vettä niin Nakki pysähtyi kuuntelemaan mistä outo ääni lähtee kun hän juoksee. Kun Nakki pysähtyi niin outo ääni lakkasi ja Nakki tuijotteli hölmönä ympärilleen. Kun ei kuullut outoa ääntä niin voi taas telmiä, mutta kun liikkui niin vedet taas hölskyi mahassa ja piti pysähtyä. Se koira jatkoi tätä tuntitolkulla ja välillä kävi juomassa lisää vettä.

ihana Nakki :D :D

Mulla kävi se perinteinen naisten temppu. :snotty:

Vaihdoin tossa verhoja ja totesin, että ei vaan tule silmää miellyttävää vaikka mitä tekee. Joten tilasin hobbarilta uuden maton. Mutta se uusi matto sopis paljon paremmin erilaisten sohvien kanssa, joten laitoin sohvat myyntiin huuto.nettiin. Nyt toivon, että joku ostaa meidän sohvat, jotta mä voi ostaa uudet. Mielessäni jo mietin, että niiden uusien sohvien kanssa sopis muuten sit ihan erilaiset verhotkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:

ihana Nakki :D :D

Minusta se pieni mäyräkoira näytti ihan nakille joten siitä tuli Nakki nimeltään. Olin 4-vuotias kun sen koiran sain. Oli meidän muutkin lemmikit yhtä "fiksusti" silloin (ja nyt) nimetty, esim. kultakalani joka minulla oli mukulana oli nimeltään Läskipää, koska sillä oli mielestäni iso pää. Kissan nimi silloin oli Pippuri, koska se oli koko musta ja ärhäkkä. Lapsen logiikkaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Vaihdoin tossa verhoja ja totesin, että ei vaan tule silmää miellyttävää vaikka mitä tekee. Joten tilasin hobbarilta uuden maton. Mutta se uusi matto sopis paljon paremmin erilaisten sohvien kanssa, joten laitoin sohvat myyntiin huuto.nettiin. Nyt toivon, että joku ostaa meidän sohvat, jotta mä voi ostaa uudet. Mielessäni jo mietin, että niiden uusien sohvien kanssa sopis muuten sit ihan erilaiset verhotkin...

Kuulostaa tutulta... Meillä aivan sama tilanne! Omakotitalon remontti puolessa välissä ja mä vaihdan koko ajan suunnitelmia... Pari valmista seinää jo kertaalleen kaadettu ja nyt mä mietin koska mä viittin kertoa ukolle että ne sais kasata takaisin.. :ashamed:

Kuulostaa tutulta... Meillä aivan sama tilanne! Omakotitalon remontti puolessa välissä ja mä vaihdan koko ajan suunnitelmia... Pari valmista seinää jo kertaalleen kaadettu ja nyt mä mietin koska mä viittin kertoa ukolle että ne sais kasata takaisin.. :ashamed:

mut ootko sä nyt varma että ne seinät sit saa jäädä.. ;) kannattaa miettiä tarkkaan ennenkun sanot mitään, ettei sit taas ku ne on pystyssä ni tuukin visio et jos ne sittenkin pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:

mut ootko sä nyt varma että ne seinät sit saa jäädä.. ;) kannattaa miettiä tarkkaan ennenkun sanot mitään, ettei sit taas ku ne on pystyssä ni tuukin visio et jos ne sittenkin pois :D

Mä oon kans arponu joitakin juttuja vaikka kuinka pitkään ja mieli muuttuu ennen kuin eka on valmis. MUTTA mä olen halunnu vaihtaa nämä sohvat jo vuosia. Olen koittanu korjata tilannetta siitä niiden ympäriltä ja aina välillä saanukin semmoisen hetkellisesti miellyttävän ympäristön aikaan, mutta kun perimmäinen vika on siinä, että mä haluisin eri väriset ja eri tyyliset sohvat, niin aina mun mieleni vaan palaa siihen, että noi sohvat pitäs saada vaihtoon.

Joten tänään mä sen toteutin. =) Tai no ainakin sen ekan vaiheen: pistin ne myyntiin. :D (eri asia ostaako näitä kukaan. Epäilen, sillä mies ei antanu pistää kovinkaan alhaista hintaa. En usko, et tähän hintaan ihan äkkiä menee. :()

Yhteistyössä