Muut tehneet tilausta Toys r us nettikaupasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pitkään kesti;27735205:
Mä olin "jonossa" max. 2 sekuntia. Ja suomenkielellä vastattiin.

Kuuntelukoe loppuun koska se ob automaattiviesti!!!!!! Puhuitko jonkun kanssa siellä koska minä en vaikka olen yrittänyt

Tilasin tytölle baby born nuken,joka oli melkeen puolet halvemopi kuin kaupassa.vahvistus tuli heti tilauksen jälkeen sähköpostiin.Seuraava viesti tuli,kun lähetys oli pakattu ja postitettua ja postissa oliu 3 päivässä tilauksesta.ja ilman postimaksuja.Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun.
Yleensäkkin asioin paljon nettikaupoissa,ja yleensä aina tilauksen jälkeen tulee viesti sähköpostiin ostoksista.ja ilmoitus myös,kun paketti pakattu ja lähetetty.
Sulla on nyt varmaan mennyt tilauksessa jotain pieleen =(

Sun tilaus ei oo menny jotenkin nyt perille, koska kyllä sieltä tulee vahvistus ja viesti vielä kun on paketti lähetetty. Toisekseen itekin olen tilannut tuolta ja soittanut asiakaspalveluun, josta sain palvelua suomeksi (jouduin soittamaan kun unohdin tilauksesta pari lelua ja soitin, että sain nämä tulemaan samalla lähetyksellä) itsekään en tanskaa osaa, että ihan suomeksi asioin.

[QUOTE="kauppias";27735467]Tilausvahvistuksen puuttuminen johtuu monesti siitä kun kirjoittaa sähköpostiosoitteeseen väärin.[/QUOTE]

Tai sitten tilaus ei mene perille. Yleensä sähköposti kirjoitetaan kahteen kertaan (eli varmistetaan).

Kiitos vastauksista. Yritän vielä huomisen soittaa sinne. Mitään en tosiaan voi enää ostaa kun rahat meni tilauksen yhteydessä. Ja jos jouluihmeenä paketti vielä löytäisi perille :)

Kiitos vastauksista. Yritän vielä huomisen soittaa sinne. Mitään en tosiaan voi enää ostaa kun rahat meni tilauksen yhteydessä. Ja jos jouluihmeenä paketti vielä löytäisi perille :)

Kyllä noilla varmaan se sun tilaus on, jos olet sen pystynyt maksaakin. Oletko laittanut oikean sähköpostiosoitteen? Onko sulla maksutiedoissa oikein kaikki? Mutta sun täytyy varautua myös siihen, että et ehdi pakettia saamaan jouluksi. :( Onko sulla mitään suunnitelmaa mistä hankit lahjat uudelleen, jos noin käy? Koroton pikavippi tms.?

Minulle kävi br-lelun kanssa niin... Että tein tilauksen ja aina tuli viesti "valitettavasti joudut aloittamaan tilausprosessin alusta..." ja taas tilasin uudestaan. Kokeilin omalla visa electronilla, mieheni visalla ja viimesiltään tuttavani nordean tililtä maksettiin tilisiirrolla kun ei op:n tililtä voi tilisiirron kautta maksaa.
Tein tilauksen MOOOONTA kertaa kun aina käskivät tekemään sen uudestaan. Sitten vasta huomattiin että ystäväni nordean tililtä tuosta ilmoituksesta huolimatta oli summa lähtenyt. Tarkastettiin omat tilimme ja kappas vaan - minulla katevarauksissa oli yli 850 euroa ja miehen visalta lähtenyt 1500 euroa!
Tilaus oli joka kerta vienyt tileiltämme siis summan kun olen tehnyt tilauksen käskystä uudestaan. Mitään tilausta minun nimelläni ei kuitenkaan br:n tiedoista löytynyt eikä mitään s.postia minulle sieltä koskaan tullut.
Paitsi noita joulukalenteri-kysymyksiä.

Tuo tapahtui sunnuntai-iltana ja heti laitoimme asiasta s.postia ( 9.12. siis )... ei vastausta. Soitimme maanantaina pariin kertaa nja pyynnöstä laitettiin taas lisätietoja s.postilla. Sitten tiistaina miehelleni ja tuttavalleni oli rahat palautuneet. Minä sain taistella koko viikon että sain omalta tililtäni katevaraukset pois!!!
Eli katevaraus visa electronilta purkautui vasta nyt maanantaina, 17.päivä iltasella. Soitin kymmeniä kertoja br:n ja laitoin lisätietoja s.postilla kun pyysivät. Soitin kymmeniä kertoja myös pankkiin ja selvitin asiaa. Viimesiltään maanantaina soitin jo kuluttajaneuvontaan ja heidän ohjeellaan tein kirjallisen valituksen br:n. Lähetin sen s.postilla sinne mutta ei ole tullut mitään vastausta.
Hyvityksen perään kyselin jo puhelimessa aikaisemmin.

En enää ikinä tilaa br:stä kyllä mitään!!! Vaikka br:n liikkeisiin olenkin aina ollut tyytyväinen.

Yhteistyössä