Muut tehneet tilausta Toys r us nettikaupasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjaton

Vieras
Onko paketeista kuulunut mitään? Ajattelin, että olisi kätevää ostaa lapsen kaikki lelulahjat samasta paikasta. Tilasin nettkaupasta viime viikolla ja toimitus piti tulla jouluksi. Mitään ei kuulu, ei edes tilausvahvistusta. Sähköposteihin ei vastata ja eikä asikaspalvelua saa puhelimitse kuin tanskaksi. Rahaa ei ole lähteä ostamaan muualta kun tämä tilaus on maksettu verkkopankin kautta.

Ehtiikö jouluksi vai jääkö lapsi ilman leluja? Miten itella toimittaa joulun aikaan viikonloppuna? Ja voiko tällainen olla laillista, minne voisin ottaa yhteyttä?

Minä tein tilauksen viime lauantaina ja tänä aamuna paketti oli Tampereella, eli tod.näk. tänään tai viimeistään huomenna on omassa postitoimistossa. Mulle tuli tilausvahvistus ja vielä kuittaus siitä, että paketti on lähtenyt ja tämän s-postin mukana oli seurantakoodi. Tosi kurjaa, jos sun paketti ei ehdi jouluksi, toivotaan nyt kuitenkin parasta!

En ole tuolta tilannut. Mut muualta kyllä ja joskus tilausvahvistus on mennyt s-postissa suoraan roskapostiin eli tarkista roskaposti myös, sieltä voi löytyä postin seurantakoodi!

Kiitos vastauksista. Sähköpostin tarkistin, mutta en löytänyt mitään muuta kuin ko firman mainosviestin (eli antamani s-postiosoite on kuitenkin ollut oikein). Ei kai auta kuin toivoa. Ei tämä minulle maailmanloppu ole, mutta tuntuu turhalta lapsen puolesta :(

Itella takkuaa ja sotkee. Mun paketti saapui Tanskasta Turkuun 12.12 ja liikkui vasta 18.12 Vantaalle josta eilen illalla saapui paikkakunnalleni eli pääsen tänään hakemaan.

Jos tilausvahvistusta ei ole tullut, veikkaisin ettei tilaus ole mennyt perille..

Onko sinne jotkin asiakastunnukset, joilla voit kirjautua, näetkö sitä kautta onko tilaus varmasti tehty? Kirjautumalla verkkokauppaan usein löytyy myös sitten tilausten lähetystunnukset yms.

Lisäys: Mulla ei ole valittamista postin kulusta, tilaus singaporelaisesta nettikaupasta tuli kuudessa päivässä tänne Suomen peräkylille.

Viimeksi muokattu:
Soita ja kysy sieltä nettikaupan asiakaspalvelusta?

Asiakaspalvelu on auki
Soita numeroon
0800 411 311
Arkipäivisin 8.30-16.30
Viikonloput sekä pyhäpäivät suljettu

asiakaspalvelu@toysrus.fi

Minulla jäi tilaus "teknisen vian" takia jonnekin vaiheeseen eli ei mennyt eteenpäin, näkyi kyllä heillä järjestelmässä. Kun vihdoin sain suomenkielisen asiakaspalvelijan puolen päivän soittokokeilujen jälkeen kiinni, niin parin päivän kuluttua sain vahvistuksen että paketti on lähetetty ja siitä pari päivää paketti oli postissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27733708:
Lisäys: Mulla ei ole valittamista postin kulusta, tilaus singaporelaisesta nettikaupasta tuli kuudessa päivässä tänne Suomen peräkylille.
Meille tuli paketti japanista viidessä päivässä tilauksesta. Kotimaan paketti, minkä piti päivässä mennä perille, oli postissa vasta muutaman päivän kuluttua.

Mulle tuli muistaakseni viime viikolla tilattu paketti, mutta jo maksetusta tilauksesta yksi lelu puuttui ilman mitään ennakkotietoa. Oli iso pettymys, kun juuri sitä lapsi odottaa eikä enää ehdi uutta tilata ja kaupasta ei löydy. Kuulemma rahat palautetaan, sain ainakin asiakaspalvelusta tiedon kun huomasin puutteen, että kyseinen lelu on loppunut.

Mä taas tilasin BR-leluilta viikonloppuna ja luvattiin että ehtii jouluksi, mutta seurannan mukaan ei ole lähtenyt edes jostain Norjasta... että eipä taida enää ehtiä :/ Ja takuuvarmasti valitan tästä velä...

Me tilattiin ja paketti tuli hyvin alle viikossa, mutta tilattiin jo marras-joulukuun vaihteessa. Nyt voi olla eri asia, kun on paljon ruuhkaa.

Mutta:
Jos et ole mitään tilausvahvistusta saanut, niin soittaisin äkkiä jo asiakaspalveluun, koska itse en tuollaisessa tapauksessa luottaisi, että tilaus on mennyt perille. Kyllä meille nimittäin tuli tilausvahvistus s-postiin heti.

Mulla meni reilu kaksi viikkoa, että sain paketin kun tilasin Toys "R" Us:lta. Pakettiakaan en sitten meinannut saada itselleni asiamispostista, kun siihen oli lätkästy eri lähetystunnus kuin mitkä mä olin saanut. Postin kanssa asiaa selvitettiin, eikä syytä tuolle virheelle löytynyt.

Tässä on mun avautuminen Toys "R" Us:sta sekä Norjan että Suomen postinkulusta.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2216075-kuinka-nopeasti-olet-saanut-toys-r-us-lta-paketin-kun-olet-tilannut-heidan-verkkokaupasta-leluja/

Asiakaspalveluun olen laittanut jo kahdesti viestiä, ei vastaa. Soitellut kaksi päivää mutta palvelua saa vain tanskaksi. Mitään muuta en ole saanut kuin yhden mainoksen sähköpostiini, en siis mitään tunnuksia millä seurata tilausta. Miten voin saada edes rahani takaisin kjn en saa mihinkään yhteyttä? Verkkopankissa siis maksoin etukäteen, velotettu on jo viime viikolla eikä rahoja palautettu vaikka sitäkin olen vaatinut. Voi kun saisi jouluksi edes rahat, että voisi lelut ostaa tai mielummin tietty sen paketin!!

Asiakaspalveluun olen laittanut jo kahdesti viestiä, ei vastaa. Soitellut kaksi päivää mutta palvelua saa vain tanskaksi. Mitään muuta en ole saanut kuin yhden mainoksen sähköpostiini, en siis mitään tunnuksia millä seurata tilausta. Miten voin saada edes rahani takaisin kjn en saa mihinkään yhteyttä? Verkkopankissa siis maksoin etukäteen, velotettu on jo viime viikolla eikä rahoja palautettu vaikka sitäkin olen vaatinut. Voi kun saisi jouluksi edes rahat, että voisi lelut ostaa tai mielummin tietty sen paketin!!

no koeta soittaa tuohon jo yhden kirjoittamaan antamaan numeroon, vastaavat sieltä kyllä suomeksi.

Meidän paketti tuli muutama päivä tilauksesta ja LAUANTAI päivänä suoraan kotiin. Ilmainen toimitus oli vielä. Jos olisin tiennyt kotiin kuljetuksesta olisin tilannut isommatkin sielt (esim nukenrattaat ja parkkitalon). Jos asutte syrjässä niin se varmaan vaikuttaa.

[QUOTE="tiina";27734815]no koeta soittaa tuohon jo yhden kirjoittamaan antamaan numeroon, vastaavat sieltä kyllä suomeksi.[/QUOTE]

Kaksi kertaa olen nyt ketjussa kertonut etteivät nimenomaan vastaa, sehän tässä on ongelma. Palvelua saa vain tanskaksi eikä se minulta luonnistu :)

Kaksi kertaa olen nyt ketjussa kertonut etteivät nimenomaan vastaa, sehän tässä on ongelma. Palvelua saa vain tanskaksi eikä se minulta luonnistu :)

Kyllä toi on ihan suomalaisen asiakaspalvelun numero (0800 411 311). Muilla mailla on omansa. Et ole tonne edes yrittänyt soittaa. Itse testasin numeron ja siellä vastattiin heti ja suomeksi.

Tanska:

Kundeservice er åben
Stil dit spørgsmål på:
80 36 37 38
Hverdage 8.30-16.30
Weekend og helligdage lukket

Norja:

Kundeservice har åpent
Ring til
800 57 020
Arbeidsdager 8.30-16.30
Helg og helligdager stengt