Muut mielessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Melooni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Melooni

Vieras
No joo...mitenkäs on miehet ja naisetkin. Kun olette sängyssä kumppaninne kanssa niin kuinka usein ajattelette että siinä olisi joku toinen...työkaveri, tuttava ym? Varsinkin pitkään naimisisissa olleet. Ja kuinka paljon haluaisitte oikeasti päästä välillä harrastamaan seksiä jonkun tuttavan kanssa? Onnistuuko se? Itselläni näitä ajatuksia on useinkin vaikka seksi oman partnerin kanssa on erinomaista.

Nykyään yritän ajatella paljonkin jotain muuta kuin omaa miestäni kiihottuakseni, mutta se on aika hankalaa kun ne kuvitelmien miehet toimisi eri tavalla...ja nyt sitten ankeat olosuhteet ja kevät(?) on ajaneet mut kokeilemaan seksiä "jonkun tuttavan" kanssa...vaikka niin luulin, että ei tulisi koskaan tapahtumaan! Mutta himot ne on hiirelläkin...
Hmmmm...mutta jos seksi oman partnerin kanssa olisi erinomaista niin sitten en varmaan kokeilisi tuttuja -kuvittelisin ehkä kyllä ;)
Kaikista oudointa tässä on, että en tunne edes minkäänlaista syyllisyyttä. Saan tyydytyksen ja olen hyvällä tuulella...

Alkuperäinen kirjoittaja ......................:
Nykyään yritän ajatella paljonkin jotain muuta kuin omaa miestäni kiihottuakseni, mutta se on aika hankalaa kun ne kuvitelmien miehet toimisi eri tavalla...

Ootko koskaan kertonut miehellesi miten haluat hänen toimivan? Jos et, oot itse yhtä lailla syypää huonoon seksiin, koska miehet eivät todellakaan oo mitään ajatustenlukijoita. Jo oot kertonut mutta miehesi ei kuitenkaan tee mitään nautintosi eteen, niin heitä se menemään! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ......................:
Nykyään yritän ajatella paljonkin jotain muuta kuin omaa miestäni kiihottuakseni, mutta se on aika hankalaa kun ne kuvitelmien miehet toimisi eri tavalla...ja nyt sitten ankeat olosuhteet ja kevät(?) on ajaneet mut kokeilemaan seksiä "jonkun tuttavan" kanssa...vaikka niin luulin, että ei tulisi koskaan tapahtumaan! Mutta himot ne on hiirelläkin...
Hmmmm...mutta jos seksi oman partnerin kanssa olisi erinomaista niin sitten en varmaan kokeilisi tuttuja -kuvittelisin ehkä kyllä ;)
Kaikista oudointa tässä on, että en tunne edes minkäänlaista syyllisyyttä. Saan tyydytyksen ja olen hyvällä tuulella...
Usko pois että sun ukkoskin ajattelee niitä teinitypyjä ja alle 30v lihaa, hoikkine uumineen ja pitkine reisineen kun sua jyystää. Onneksi edes vesirajakelit tulossa.

Hei kiitos kannustuksesta... On kerrottu, mutta eipä toimi! Yrittää kuitenkin joskus..mutta...ääh... Ja se pihalle heittäminenkin on käynyt mielessä kerran jos toisenkin, ei tosissaan kyllä pelkästään epätyydyttävän seksin takia. Mutta ei se aina ole niin helppoa...ehkä jonkin ajan päästä, katsotaan miten tilanteet kehittyy.

Ja senkun mun puolesta ajattelee mitä ajattelee mua jyystäessään! Ei ole multa pois.

Itse en ole ajatellut jotain toista naista aktin aikana.Pari avioeroa läpikäyneenä nyt sillä ei mitään merkitystä.Antaa mielikuvituksen lentää.Jos siitä apua,silloin asia selvä.Ei kaikkea tarvi kumppanille kertoa.Tai voi herkutella kumppanin kanssa ja hekumoida ja haaveilla vaikkapa ryhmäseksistä,mistä vaan.Rakastelin erään naisen kanssa ,oltiin jonkun aikaa kimpassa.Hän teki aloitteen.Hän kertoi haaveestaan olla kahden miehen kanssa.Sitä pohdittiin ja nussittiin.Kyllä tuli lisäpotkua hommaan.Hän kertoi miten hän hoitelisi molemmat.Hän kiihottui aivan valtavasti.Minä myös.