Hihi
Mulla vähän samantyyppinen tarina. Ensin olimme pitkään ystäviä. Autoimme toisiamme rakkauspulmissa ja tuimme, jos oli sydänsuruja. Mä tajusin olevani jossakin vaiheessa aivan korviani myöten rakastunut, mutta nielin tunteeni (vaikka vaikeeta oli!).Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:mun mies oli mun paras ystävä vuosia... sitten alkoi tunteet viedä voiton. kumpikin tahoillaan taisteli toisen tietämättä niitä tunteita vastaan "enhän mä voi olla siihen ihastunut, mitä meidän ystävyydellekin kävis jne". sit eräänä viikonloppuna istuin sohvalla ja mietin elämääni ja koitin järjestää tunteitani kun puhelin piippas ja mun nykyinen mies sieltä laitto viestiä (räkäkännissä ) et: "en kestä enää!! MÄ RAKASTAN SUA!!!!!" siitä se sitten lähti :heart:
Kerran lähdimme yhdessä matkaan. Ihmettelin kun hän ei oikein koskaan ollut nälkäinen ja oli koko ajan kumman virkku. Matkan päätteeksi hän lopulta sanoi, että istu alas, mun on pakko kertoa että olen suhun niin rakastunut etten pysty syömään enkä nukkumaan! No siitä asti on oltu yhdessä. Muutimme jopa saman tien yhteen ja nyt suunnitellaan häitä!