?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Määrittele tuo hauskan pitäminen?
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Määrittele tuo hauskan pitäminen?
Niinjuuhesimerkiksi jos käytte ulkona ja olette tanssimassa tai käytte urheilemassa ja sinulla on hauskaa muiden kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Määrittele tuo hauskan pitäminen?
Niinjuuhesimerkiksi jos käytte ulkona ja olette tanssimassa tai käytte urheilemassa ja sinulla on hauskaa muiden kanssa..
No siinä tapauksessa kyllä, onhan mulla miespuolisia ystäviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Määrittele tuo hauskan pitäminen?
Jep,ja oma sekä miesten puolisot tietävät kyllä asiasta.Joskus saatan jopa soittaa tai laittaa viestiä esikoisen kummin miehelle että lähteekö mun kanssa baariin tai kerkeisikö kahvilla käymään=).
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Määrittele tuo hauskan pitäminen?
Jep,ja oma sekä miesten puolisot tietävät kyllä asiasta.Joskus saatan jopa soittaa tai laittaa viestiä esikoisen kummin miehelle että lähteekö mun kanssa baariin tai kerkeisikö kahvilla käymään=).
Ihana kuulosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Juu kyllä! (siis naisten kanssa) Meillä kummallakin myös "omia" vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja heidän kanssaan käydään ulkona, tanssimassa, syömässä etc. no problems. Kyse ei kuitenkaan ole mistään "vapaasta" suhteesta. =) Ei kai pitäisi olla mitn ongelmaa kun pitää housut jalassa ja Jumalan mielessä!