muut kuin oma mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Määrittele tuo hauskan pitäminen?

Niinjuuh:D esimerkiksi jos käytte ulkona ja olette tanssimassa tai käytte urheilemassa ja sinulla on hauskaa muiden kanssa..

No siinä tapauksessa kyllä :D, onhan mulla miespuolisia ystäviä.

Jep,ja oma sekä miesten puolisot tietävät kyllä asiasta.Joskus saatan jopa soittaa tai laittaa viestiä esikoisen kummin miehelle että lähteekö mun kanssa baariin tai kerkeisikö kahvilla käymään=).

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:

Niinjuuh:D esimerkiksi jos käytte ulkona ja olette tanssimassa tai käytte urheilemassa ja sinulla on hauskaa muiden kanssa..

Jep,ja oma sekä miesten puolisot tietävät kyllä asiasta.Joskus saatan jopa soittaa tai laittaa viestiä esikoisen kummin miehelle että lähteekö mun kanssa baariin tai kerkeisikö kahvilla käymään=).

Ihana kuulosta:D

Juu kyllä! (siis naisten kanssa) Meillä kummallakin myös "omia" vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja heidän kanssaan käydään ulkona, tanssimassa, syömässä etc. no problems. Kyse ei kuitenkaan ole mistään "vapaasta" suhteesta. =) Ei kai pitäisi olla mitn ongelmaa kun pitää housut jalassa ja Jumalan mielessä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:

Ihana kuulosta:D

Juu,ja kun kaikki osapuolet tietävät ettei siinä ole koskaan sen kummempaa niin ei tule turhia nurinoita mistään.Joskus ollaan jopa esikoisen kummin kanssa naureskeltu että kun olen ollut tämän miehen kanssa baarissa niin on kummilla ruvennut puhelin piipittämään viesteistä ja puheluista että siellä se nyt on vieraan naisen kanssa.Esikon kummi on yleensä vaan todennut että toivottavasti on sitten hauska ilta heillä =).Ja aina kyllä tietää jos olen miestään kysynnyt kaveriksi.Ja mun mies on joskus ollut tämän kummin kanssa juhlimassa.Luottamus on kaikilla niin kova ettei turhia mustasukkaisuusdraamoja tarvitse edes aloittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Juu kyllä! (siis naisten kanssa) Meillä kummallakin myös "omia" vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja heidän kanssaan käydään ulkona, tanssimassa, syömässä etc. no problems. Kyse ei kuitenkaan ole mistään "vapaasta" suhteesta. =) Ei kai pitäisi olla mitn ongelmaa kun pitää housut jalassa ja Jumalan mielessä!

Tuo on mielestäni hyvin sanottu:)

Yhteistyössä