Muut joilla 30-set lähestyy?

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Tuntuuko siltä ettei huvittais todellakaan edes täyttää 30? Vai oonko ainoa? Mulla loppukesästä tulee tuo maaginen luku täyteen ja monet kyselee miten aion juhlia jne. jo nyt... minä vastaan että katoamalla maan päältä. Mulla oikeesti tää kriisi lähentelee jo masennusta. 25 asti on ahdistanut ja se kun vaan kasvaa kun synttäri lähenee... :|

8.3. täytän. Ihan jees ikä minusta - on kivaa olla aikuinen. Ei mua suuremmin edes ahdista, paitsi se, että opinnot on edelleen piirun verran kesken. No, mut pian valmista kuitenkin. Aion juhlia bilettämällä ystävien kans; lisäksi oma henkilökohtainen kannanottoni ikääntymiseen on tatskan ottaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
8.3. täytän. Ihan jees ikä minusta - on kivaa olla aikuinen. Ei mua suuremmin edes ahdista, paitsi se, että opinnot on edelleen piirun verran kesken. No, mut pian valmista kuitenkin. Aion juhlia bilettämällä ystävien kans; lisäksi oma henkilökohtainen kannanottoni ikääntymiseen on tatskan ottaminen.

Minkälaisen meinasit?Mäkin meinasin ennen kolmekymppisiä hankkia tatskan =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:

Minkälaisen meinasit?Mäkin meinasin ennen kolmekymppisiä hankkia tatskan =)

Kuvaa en oo vielä sataprosenttisesti päättänyt, tällä hetkellä vahvimmat ehdokkaat on karhun tassunjälki tai sit eräänlainen tuunattu aurinko. Pitää keskustella ensin sen tatskaajan kanssa ennenku teen lopullisen päätöksen.

elokuussa 30v. jeejee....
kaikki kyselee juhlia :( mää en ajatellut pitää.... tietty mieli voi vielä muuttua mutta nyt ehdoton ei juhlille!
meillä esikko alottaa sillon ekanluokan joten mulle sen tajuamin/ keskittyminen on tärkeempää...

Yhteistyössä