muuntaumisleikki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rentunruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rentunruusu

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
1 001
0
36
kävin kurkkaamassa tuolla helmen sivuilla noita "muuntautujia"... siis aivan mahtavia muutoksia saatu aikaan
Onkos teistä äideistä kukaan käynyt vastaavanlaisissa tai ollut esim. hiusmallina?! Onko lopputulos miellyttänyt?

Itse olin 14v Wellan hiusmallina...niih, alkuun olin "järkyttynyt" kun puoleen selkään olevat hiukset leikattiin niskasta siiliksi, värjäys punertavanruskea, jossa vaaleita raitoja. Hiusalan ihmiset siellä silmäkovana tuijotti ja räpsi kuvia hiuksia laitettaessa. Seuraavana päivänä kouluun huppu päässä! Kun sit tottu kampaukseen niin olikin monta vuotta ihan lyhyet hiukset. Eli kai se kannatti jollain tapaa, sen jälkeen on uskaltanut kokeilla erilaisia malleja hiuksiin
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kauneus/
siis jos kiinnostaa kurkata niin kohta tyylinpäivitys ja ja viereisestä lokerikosta lisää..<br><br>

Upea muutos tuolle ericalle. Lähti iästä 10 vuotta pois! =)

Ite en ole uskaltautunut muuntautumisleikkeihin, vaikka hyvää sellainen varmasti tekisi. Sitä on niin jumiutunut tähän samaan tyyliin. Mies toivoisi, että leikkaisin lyhyemmät "hapsut" hiukset, jollaiset mulla oli kun tavattiin. Kerran aikoinaan, kun halusin täyspitkästä tukasta siiliä, pari kampaajaa ei suostuneet leikkaamaan. Siihen samaan aikaan olin värjäämässä sen pitkän harmaaksi, mutta sitäkään ei kukaan kampaaja ottanut tosikseen. Kävin sit siellä kampaajakoulussa, onko se nyt "pepe..." vai mikä, sijaitsi aikoinaan iso roballa tai siellä päin (hyvä muisti =) ) ja siellä sain pitkistä lyhyet. Tuli itse asiassa ihan kivatkin. Mutta nyt kun ei enää ole sellainen varsamaisen hoikka, niin haen naisellisuutta pidemmästä hiuksesta. En tiedä, ehkä menee ihan metsään... =)

Voih, olisipa ihana päästä tuollaiseen :p Minä olen niin huono suunnittelemaan itselleni kampausta tai mitään muutakaan naaman kohennusta, että ammattiapua tarvittaisiin ja kovasti. Tosin olen varma, että sama linja jatkuisi taas senkin päivän jälkeen :ashamed: Kampaajalle annan aina vapaat kädet tehdä mitä haluaa. Pitäisi vaan käydä useammin.

Yhteistyössä