Muumit vaarantaa lapsen terveyden!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tutkittu juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tutkittu juttu

Vieras
Nyt se on virallisesti tutkittu.
Jokainen lapsi, joka muumeja katsoo joutuu saman kysymyksen äärelle.
Miksi muumeilla ei ole peräaukkoa!

Muumit kuitenkin syövät jatkuvasti, mutta miten ne paskovat kun ei ole reikää? Siksikö muumit on niin pulleita?

Tutkimuksessa todettiin, että paljon muumeja katsovista lapsista tulee normaalia useammin homoseksuaaleja, perverssejä ja mielenterveydellisistä ongelmista kärsiviä.

Muumit tulisikin ehdottomasti kieltää lapsilta, tai ainakin varustaa k-18 merkinnällä.
Tutkimuksen suoritti Oslon yliopisto Torleif Admusenin johdolla. Tutkimus löytyy Oslon yliopiston verkkosivuilta http://www.uio.no/
 
No hei haloo. se peräaukko on tietysti siellä hännän alla siveästi piilossa :headwall:

Sehän nyt on ihan luonnollista että hännällisten otusten peräaukot on siellä hännän alla eikä missään selässä varustettuna vilkkuvalokylteillä. Ja tietysti ne paskoo, mutta kukapa sitä nyt haluaisi kattella? Sehän se vasta perverssiä oliskin kun näytettäs muumi parat riukupaskalla rivissä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No hei haloo. se peräaukko on tietysti siellä hännän alla siveästi piilossa :headwall:

Sehän nyt on ihan luonnollista että hännällisten otusten peräaukot on siellä hännän alla eikä missään selässä varustettuna vilkkuvalokylteillä. Ja tietysti ne paskoo, mutta kukapa sitä nyt haluaisi kattella? Sehän se vasta perverssiä oliskin kun näytettäs muumi parat riukupaskalla rivissä :/

:laugh: :laugh: :laugh: " asshole down there"
 
Jummi, minusta on varmaan tulossa vanhoilla päivillä perverssi..jne - meinaan laittaa muumikapan keittiöön joulukapan jälkeen. Tartteekohan muksut ruokkia sitten vaikka olohuoneen puolella?
 

Similar threads

M
Viestiä
29
Luettu
5K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä