Muumimukikattaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nannukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nannukka"

Vieras
Heido!

Oletteko yhdistelleet muumimukeja johonkin muuhun astiasarjaan niin, että saatte hienon kahvipöytäkattauksen, jossa niitä muumimukeja olisi? (tassit, leipälautaset ym.)
Kun sanovat ettei muumit ole oikein mitään varsinaista kahviastiastoa. Silti haluaisin tarjota kahvit muumeista.

Kiitoksia jo etukäteen :)

Minulla ei ole teemaa, mutta 24h kylläkin ja niitäkin tasseja voi muumeille ihan hyvin käyttää. Olen aika useinkin yhdistellyt muumeja kahvipöytään, varsinkin nyt jouluaikaan kun joulumuumit ovat käytössä.

Useita muumi-mukeja kaapissa. Valkoiseen teemaan yhdistäisin.

Oikeasti haluaisin koko muumi-mukit pois silmistäni! |O Olen kyllästynyt niihin, mutta en halua kokonaan luopua. Voisin siirtää ne "mökkikäyttöön". : /

[QUOTE="Nannukka";25316372]Hei sähköpaimenkoira, jos haluaisitkin niistä jostain luopua ja myydä niin ottaisitko muhun yhteyttä? Mulla on todellinen addiktio niihin mukin mokomiin :o[/QUOTE]

En halua luopua niistä kokonaan. Minun silmääni eivät enää miellytä, mutta lapseni tykkäävät niistä...

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25315582:
Useita muumi-mukeja kaapissa. Valkoiseen teemaan yhdistäisin.

Oikeasti haluaisin koko muumi-mukit pois silmistäni! |O Olen kyllästynyt niihin, mutta en halua kokonaan luopua. Voisin siirtää ne "mökkikäyttöön". : /

noh, minulla on parisenkymmentä muumimukia kaapin ylähyllyllä pölyttymässä, astiakaapissa sitte on perus kahvimukien lisäksi vain kolme käytössä..

Okei, mie lähden ostamaan tota Teemaa kun sitä kovasti ehdotellaan. Kiitos :) Ja ihana kuulla käyttäjän harmoillen kommentti, että joku niitä kattauksessa käyttää! Muumithan ovat värikkäitä, laadukkaita ja melko arvokkaitakin.
Muumimukien ja Teeman etsintä siis jatkukoon.

Yhteistyössä