muumimaailma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Kyllähän siellä on useampaan kertaan tullu käytyä.Ollaan kovasti tykätty.Varsinkin tuo meidän esikko.Viimeksi olivat miehen kanssa siellä muumien Taikatalvessa.Kesällä sitten taas! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tykkäsin muuten, mutta ne muumipuvuissa olevat oli jotain laiskoja teinejä, joista huomasi ettei niitä kiinnosta tippaakaan.

no musta on just toisinpäin :o
nehän siellä leikittää ja laulattaa lapsia, ja tervehtii ja halailee päivät pitkät =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tykkäsin muuten, mutta ne muumipuvuissa olevat oli jotain laiskoja teinejä, joista huomasi ettei niitä kiinnosta tippaakaan.

no musta on just toisinpäin :o
nehän siellä leikittää ja laulattaa lapsia, ja tervehtii ja halailee päivät pitkät =)

Mun mielestä ne halailee just sen verran kun lapset osaa itse mennä heitä halailemaan. Mun lapsi oli niin pieni ettei osannut hakea heiltä huomiota, niin jäi huomio saamatta. Musta suorastaan tuntu että lähti heti kävelee pois päin kun yritin lähestyä niitä lapsi sylissä.

Niillä ruokapaikoilla oli myös aika asiaton palvelu. Ne teinit ei hymyillyt, ollut kohteliaita tms. asiakkaille.

:wave: Toissa kesänä käytiin. Tänä kesänä ollaan menossa kanssa 4 v 8 v kanssa.
Tykättiin kovin ja kyllä muumi tyypit laulatti lapsia ja leikitti ihan kunnolla. Otettiin semmoinen hotelli paketti 1 yö hotellissa ja 2 pv muumimaailmassa. Oli lapset väsyneitä juostuaan saarata ristiin rastiin 2 pv.

Omat eväät kannattaa ottaa mukaan. Tulee halvemmaksi ja saat varmana maukkaanpaa ruokaa.

Yhteistyössä