muumien suusta :D

  • Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti
hah
Muumien suusta:

"Nyt minä tunnen kutsumusta vaaka-asentoon" - Muumipappa
"Miten voi olla jano vaikka on juonut koko yön?" - Muumipeikko
"Jos minä löytäisin jostakin tarpeeksi pienen poikaystävän, niin minäkin olisin kevytmielinen"-Pikkumyy
"Vakiintunut elämä ei tarjoa minkäänlaista jännitystä" - Pikkumyy
"En ole lihava, olen täyteläinen" - Niiskuneiti
"Nämä pyöreät muodot kiihottavat minua" - Niisku
"Onpas kivaa kun talossamme on joku joka käyttää vaatteita!" - Muumimamma
Muumipeikko:"Niiskuneiti, puske kovemmin."Niiskuneiti: "Äh, uuh, äääh.. ei jaksa...."
"Oletko tosissasi? Aikooko Niisku näyttää meille härvelinsä?" - Muumipeikko
"Niiskun vehkeet toimivat aina." - Niiskuneiti
"Kun minä jysäytän, se ei todellakaan ole mikään kamelin pieru!" - Noita
"Kopeloikaa kaikin mokomin" - Posteljooni
"Lähtisitkö sittenkin minun kanssani, voisin hiukan harjoittaa ruumiinkuntoa?" - Muumipappa
"Kysy Nuuskamuikkuselta, jos sinua niin himottaa" - Pikkumyy
 
Eikös Muumi-elokuvassa "Muumipeikko ja pyrstötähti" Muumipeikko löytänyt jonkin helmen tms ja antoi sen äidilleen. Kun Mamma sanoi jotain siihen suuntaan, että "Säästän tämän sinua varten, niin voit antaa tämän joskus jollekin sopivalle henkilölle", niin Muumipeikko sanoi, että "Tarkoitatko jotain tyttöä? Tytöt eivät kiinnosta minua". Eli mikähän se Muumipeikon seksuaalinen suuntautuminen onkaan? :LOL:
 
jill
Alkuperäinen kirjoittaja ripaskalintu:
Eikös Muumi-elokuvassa "Muumipeikko ja pyrstötähti" Muumipeikko löytänyt jonkin helmen tms ja antoi sen äidilleen. Kun Mamma sanoi jotain siihen suuntaan, että "Säästän tämän sinua varten, niin voit antaa tämän joskus jollekin sopivalle henkilölle", niin Muumipeikko sanoi, että "Tarkoitatko jotain tyttöä? Tytöt eivät kiinnosta minua". Eli mikähän se Muumipeikon seksuaalinen suuntautuminen onkaan? :LOL:
Paha sen on homoksikaan ruveta,rektumiton poikaparka.
 
pullamurmeli
:--DD No mutta onhan sillä suu sentään :--D Jospa sillä NuuskaMulk.. Muikkusella on rektumi sentään :-D vaikka tokkopa se kummenee kun muumipeikolla ei ainakaan silmäilemällä pysty havaitsemaan alanenää eli slaikkaria. :p
 

Yhteistyössä