Muumi mukien älyttömät hinnat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso Mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iso Mää

Vieras
Tsekkasin huvikseni huutiksen muumi muki huutoja ja siis haloo! Yhden mukin hinta saattoi olla 400 - 450 euroa! Vaikka kuinka olisi harvinainen mutta kyseessä on MUKI! Mennyt tämä muumi-buumi aivan älyttömyyksiin.

Voiko sen paremmin sanoa! Mistä löytyy tyhmiä ostajia niille? En usko että kukaan maksaa mukista noita hintoja. Jo kaupan hinnat ovat turhan kalliita. Hysteriaa?

Olen kerännyt kaksi täyttä sarjaa kaksospojilleni. Kalleimmat olivat Fazer-mukit, joita tehty 400 kpl numeroituja. Maksoin ´toisesta 1200 ja toisesta 1100. Nyt pyydetään jopa 1900. En kadu tippaakaan. Nyt vain odotan kolmatta, että pitäis vielä sillekin ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Muumimukihullu.:
Olen kerännyt kaksi täyttä sarjaa kaksospojilleni. Kalleimmat olivat Fazer-mukit, joita tehty 400 kpl numeroituja. Maksoin ´toisesta 1200 ja toisesta 1100. Nyt pyydetään jopa 1900. En kadu tippaakaan. Nyt vain odotan kolmatta, että pitäis vielä sillekin ostaa...

Mutta entä jos ne särkyy? :|

Taidat puhua markoista???

Ystävällänä on yli 20 muumi mukia ja osan on todellakin ostanut aivan tolkuttomaan hintaan. Harmitteli kun kukaan tutuista ei osaa arvostaa niitä, minäkin kehuin vain jotain pauligin ilmaismukia kauniiksi...

:o Et ole tosissas?! Onko mielessäs käynyt, että lapses ei välttämättä kakkaakaan välitä ko. mukeista kun kasvavat? Kannattais lopettaa, kun tiedostat, että homma on karannu kädestä.

Ne ovat keräilytavaraa, joille kysyntä ja tarjonta määräävät hinnan. Ei niiden hinnoissa ole mitään sen ihmeellisempää tai järjettömämpää kuin muunkaan keräilytavaran.

Alkuperäinen kirjoittaja just:

Taidat puhua markoista???

Ei, kyllä hän puhuu euroista. Naurettavaa eikö totta! Sitten ne muksut eivät saa käyttää niitä ettei hajoa, mitä iloa niistä sitten on, jos vanhempana edes koko muumeista edes pitävät.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ystävällänä on yli 20 muumi mukia ja osan on todellakin ostanut aivan tolkuttomaan hintaan. Harmitteli kun kukaan tutuista ei osaa arvostaa niitä, minäkin kehuin vain jotain pauligin ilmaismukia kauniiksi...

muki kuin muki... Kauniita tai hauskoja mukeja on maailma täynnä, eivätkä ne todellakaan maksa maltaita. Ja jouda niistä on tarkoitus, mitä virkaa niitä on kaapissa pitää käyttämättömänä? Jos ostaa esim lahjaksi lapselle kalliita astioita, ja lapsi rikkoo jonkun, meneekö lahjoittajan elämä pilalle ja pilaantuuko suhde lapseen?

Katoin noita myynnissä olevien muumimukien hintoja huutiksessa... vidu, ihmiset on HULLUJA. Tolla rahalla ostais ruokaa, vaatteita tai vaikka lääkkeitä lapsille. Tai lähtis lomalle vaikka Kreikkaan, -tana. Ja sit joku laittaa sen rahan MUKIIN/MUKEIHIN. Onneksi olen paremmalla älyllä varustettu kuin nuo huutajat tuolla ! Jos oikeesti on ylimääräistä, laittaisitte nyt h-tti ne rahat hyväntekeväisyyteen vaikka afrikan tai haitin lapsille!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla:
Katoin noita myynnissä olevien muumimukien hintoja huutiksessa... vidu, ihmiset on HULLUJA. Tolla rahalla ostais ruokaa, vaatteita tai vaikka lääkkeitä lapsille. Tai lähtis lomalle vaikka Kreikkaan, -tana. Ja sit joku laittaa sen rahan MUKIIN/MUKEIHIN. Onneksi olen paremmalla älyllä varustettu kuin nuo huutajat tuolla ! Jos oikeesti on ylimääräistä, laittaisitte nyt h-tti ne rahat hyväntekeväisyyteen vaikka afrikan tai haitin lapsille!!!!!

Täysin saamaa mieltä olen!
Toisekseen niiden arvo tulee taatusti laskemaan koska tämä on todellakin vain buumi. Alkoi muutama vuosi sitten ja tallaisten arvo ei kestä kuten vuosikymmeniä olevat keräilykohteiden arvo.

Eikös kukaan täällä koskaan oo kuullut muumimukien toista merkitystä? Ettei vaan olis sellaisista kyse kalliimmissa tapauksissa ;) Sperman luovutusta siis, raskautumista muumimuki menetelmällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta..:
eihän noissa kummassakaan linkissä ole yhtään huutoa. Saahan sitä pyytää, mutta kuka maksaa?
Tän verran ainakin ollaan valmiita maksamaan.

http://huuto.net/kohteet/harvinainen-muumipeikko-unelmoi/140876425?ref=gl

Yhteistyössä