Muumi läppäri, onko hajonnut teillä? - maahantuojaa etsitään!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua vailla

Vieras
Elikkäs oletko joutunut lähettämään muumi-tietokoneen maahantuojalle? Meidän kone teki tiltin ja muistaakseni noilla on 2v takuu?
Käyttöohjeessa lukee Clementoni merkkinä ja yhteystiedot Italiaan muttei tietoa Suomen maahantuojasta. Yritin googlettaa, mutten onnistunut. Olisko sinulla kokemusta aiheesta, kiitos avusta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Meilläkin on Muumiläppäri, ollut varmasti jo yli kaksi vuotta eikä ole kyllä hajonnut.. en osaa auttaa.

Sorry mut :laugh: mahtava vastaus :laugh:

Mitäs jos vaikka ottaisit sen ehjän läppäris ja katsoisit, onko siinä tarraa, jossa lukisi kuka sen maahantuoja on?

:laugh: joo ei tarttevhajottaa...
 
Myyvä liike korvaa sen. Meillä on muumi -läppäri ja ei siinä mitään takuuta ole. Liikkeiden kyllä pitäisi korvata ilman takuutakin, jos uudehko kone menee rikki ilman huonoa käsittelyä.
 
Takuukuitia ei ole, koska saatiin lahjaksi, on reilu vuoden vanha. Ja noilla ON 2v takuu.
On ostettu meistä kaukana sijaitsevalta paikkakunnalta joten en voi lähteä viemään ja siksi sitä maahantuojaa perään. (Ei ole ketju liike joten se siitäkin...)
 
Periaatteessa on liikkeen tehtävä todistaa että et ole ostanut laitetta sieltä. Eli ei ole sinun tehtävä todistaa ostaaneesi laite juuri siitä kaupasta. Koita onneasi lähimmässä sittarissa.
 
useilla liikkeillä/kaupoilla on postissa asiakaspalautusnumero jonka avulla voi lähettää postitse tuotteet ilmaiseksi. Eli oiskohan helpoin soittaa sille myyjälle? ja kyllähän senkin pitäisi se maahantuoja tietää!
 
Brio. Viime jouluna oli esittelijä joka esitteli Brion junaratajuttuja ja muita vauvaleluja ja noita muumi-läppäreitä. Oli kampanjakin että kun osti 2 Brio-tuotetta sai ilmaislahjan ja tuo läppäri laskettiin Brion tuotteeksi. Ostettiin, mutta en minäkään tuosta takuusta kyllä tiedä. Meillä on pysyny ehjänä.
 

Yhteistyössä