Muumi housuvaipat.. Ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis onko noihin joku uudistus tehty? Vai osuuko meille joku viallinen satsi aina? Ennen ihan ok, nyt se teippi siellä takana,( jolla siis tarkoitus pitää käytetty vaippa kiinni, kun sen käärii), tarttuu koko ajan vaatteisiin!! On housuissa kiinni, tarttuu paidan helmoihin ja ihan minne vaan, mikä läheltä menee. Muksulla menee hermot ja äidillä menee hermot.
Oonkin alkanut repimään teippiä irti aina kun uusi vaippa laitetaan.

Laitapas viestiä sinne tehtaalle ripeästi, saat varmaan hyvityksen, ja ne saa vian korjattua, ennenkuin myynti laskee. Muumit on ainoita kloorittomia ja kotimaisia joita saa suomessa melkeen mistä vaan, ne ei sais kadota.

minä tein reklamaation muumiteippivaipoista talvella ja sain uuden paketin tilalle, kannattaa valittaa :) nyt on housuvaipat käytössä ja tosiaan uusimmasta paketista se teippi lähtee normaalia helpommin karkuteille. En edes ymmärrä koko teipin olemassa oloa, saisi poistaa kokonaan... muumeja olen nimenomaan tuon kotimaisuuden takia käyttänyt

Laitoin viestin muumivaipoille, mutta en laittanut sitä reklamaation kautta, vaan kohdasta "muu palaute". Oon joskus kanssa saanut vaippapaketin, kun olen valittanut, mutta kyse viasta, jossa vaipat olivat rikki. Nyt en viitsinyt, kun kyse ei siis varsinaisesti sellaisesta, ettei vaippoja voisi käyttää.
Itse en ole myöskään käyttänyt koskaan tuota teippisysteemiä, saisi olla tosiaan pois kokonaan. Eikä se varmaan enää tarttuisikaan, kun on kerännyt kaikki nukat jo vaatteista itseensä..

joskus olen myös miettinyt sen teipin turvallisuutta, jos se jotenkin irtoaisi ja vauva saisi käsiinsä esim kesällä kun vauva voi olla pelkässä vaipassa. Mutta tämä nyt on tälläinen äidinvaistohuoli :D