muualla en kehtaa kertoa..

ai , että viisi kertaa jo olete olleet !! no on teillä varmaan ollut rankkaa :hug:

mä oon siis olut kerran raskaan aijemmin , mutta ei sama mies ja olen kokenut myös keskenmenon. mulle se oli todellakin kauhee paikka .. mä olin todella masentunut ja kauan , ihan melki nyt vasta on pikkasen alkanut helpottamaan , mutta en mä siitä ikinä yli pääse . ennen itkin sitä joka päivä ja nyt silloin tällöin , kun on ollut muutakin ajateltavaa esim : nyt nää lapsettomuus tutkimukset ja kaikki.

mun miehellä ei ole vissiin sitten ollenkaa siittuötuotantoo, jotenme sitten TOTTAKAI halutaan luovutetuilla.

mikä on toi keinohedelmöiys ( luovutetuilla siittiöillä ) lyhenne ?? onks se toi isci??

kun uhuit tosta inssistä ! =)

mulla ei oikeen oo tietoa näistä lapsettomuus hoidoista .. kuinkahan iso prosentti on tulla raskaaks jos naisella on kaikki kunnossa ikää 23 vuotta ja luovutetuilla siittiöillä ??

ja jos se keino hedelmöitys tehään onko se kivulias ?miten se tehään ?? meneekö siin aikaa palio ?ja pitääkö olla aina joku hormooni piikki ennen sitä toimenpidettä? anteeks nyt tuli liuta lauta TYHMIÄ kysymyksiä :ashamed:

normaalia
Mun mielestä on ainakin ihan normaalia kauhistella sitä, että jos on jonkun toisen luovutetulla spermalla. Sehän on sama kuin että se lapsi on sun ja jonkun toisen miehen geeneistä tehty, eli ei ole miehen biologinen lapsi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 14:20 normaalia kirjoitti:
Mun mielestä on ainakin ihan normaalia kauhistella sitä, että jos on jonkun toisen luovutetulla spermalla. Sehän on sama kuin että se lapsi on sun ja jonkun toisen miehen geeneistä tehty, eli ei ole miehen biologinen lapsi.
Onpas hyvä pohja haluta/tehdä sitten lapsi tällä keinoin. Ellet kerran pysty hyväksymään ja käsittelemään asiaa, niin kannattaisi ehkä ajatella asiaa ihan uudestaan ennekuin aloittaa kyseistä hoitoa !!!!

heippa vieras !!! jos sä mulle tarrkotit tota viestiä niin väärään meni !! mä en ole tota kirjoittanu nimimerkillä normaalia !! mä ainakin hyväksyn tän jutun mieheni kans ja olemme iloisia , kun on tollanen mahollisuus olemassa , että isot kiitokset kuuluu luovuttajille !!! =) luovuttajilla on sydän paikallaan ! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 13:05 sani kirjoitti:
heippa vieras !!! jos sä mulle tarrkotit tota viestiä niin väärään meni !! mä en ole tota kirjoittanu nimimerkillä normaalia !! mä ainakin hyväksyn tän jutun mieheni kans ja olemme iloisia , kun on tollanen mahollisuus olemassa , että isot kiitokset kuuluu luovuttajille !!! =) luovuttajilla on sydän paikallaan ! =)
En tarkoittanut sitä sinulle sani, vaan hänelle joka kirjoituksen oli kirjoittanut. Hyvä jos olette asian kanssa sinut, ja toivotan teille mitä parhainta onnea hoitoihin :hug:

=) kiva !! kiitos !
nyt mulla on koko päivämbn ollu kauhee tressi, pelkään, etten tuukkaa hoitojen avulla raskaaks !!
haluisin jostain tietoo ! tiedätkö mistä voisin saada tietoa keinohedelmöityksetä..??

Yhteistyössä