....mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussa tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plussa tuli

Vieras
Minulla on viikon ajan ollut kaikki raskausoireet. Koko ajan on kuitenkin sellainen olo, että menkat alkavat hetkenä minä hyvänsä. Kävin jokin aika sitten vessassa ja pettymys oli suuri. Ruskeaa vuotoa ja jotain limakalvoa oli tullut pikkuhousuihin. Olin niin masentunut ja ajattelin tehdä testin kuitenkin ihan vaan huvikseni, tuplatakseni kurjan olon. Ja mitä, kaksi viivaa!!!!Menkat on monta päivää myöhässä...pelkään niin paljon alkuraskauden keskenmenoa. Onko tämä nyt sitä...vai onko teillä kokemuksia tuon tyyppisestä vuodosta, vaikka olisi raskaana. Kädet vaan tärisevät...muutamia kuukausia ollaan jo yritetty.

Moi! Minulla oli myös pientä vuotoa siinä paikkeilla kun menkat olisi viimeistään pitänyt alkaa, joten älä vielä huolestu se on aivan normaalia!! Kyselin sitä silloin äitiysneuvolastakin ja sanoivat että jos vuoto on rusehtavaa tai niukkaa limansekaista niin ei hätää! Nyt tämä sankari on jo kohta 4 vuotias ja toista kovasti yritetään!! Onnea odotukseen!!

Niin se saattaa olla, mutta jotenkin sitä on nyt niin herkässä mielentilassa. En voi uskoa, enkä siis edes iloita siitä, että plussa tuli ja vielä kirkas. Haahuilen täällä kotona epämääräisessä mielentilassa, enkä pääse kenellekään purkamaan tunteitani, kun mies on illan poissa.
Ennätin jo surra niin katkerasti sitä, että taas ne menkat alkaa ja ihme on, että edes päätin tehdä testiä. En vain tiedä, mitä ajatella. Milloin minun kannattaa mennä testaamaan lääkärille...heti huomenna, vai onko parempi vielä odottaa?

Jos vain pääset niin syöksy nyt oitis sinne lääkäriin.....
vaikka alkuraskaudessa tuo vuotokin voi olla ihan normaalia niin saat varmuuden siitä että raskaus on oikeassa paikassa ja/jos on vaikka tulehdusta tai hiivaa yms.niin saat sitten niihinkin neuvoja. Pääset ainakin seurantaan....

Mulla kierrot vaihtelee 28-32 ja tänään on 32. päivä ja aamulla tuli läntti ruskehtavaa vuotoa, sen jälkeen ei mitään. Raskausoireita on ollut muutaman viikon mutta testannut en ole. Aikasemmin menkkavuoto on alkanut ihan samantien. Mistä siis kyse?

Yhteistyössä