Mutsy Duoseat tuplaistuimesta kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiket
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiket

Uusi jäsen
19.09.2011
25
0
1
Meillä on käytössä Mutsyn 4Rider yhdistelmät ja keväällä olisi tarvetta tuplavaunuille. En tahtoisi luopia noista maailman parhaista vaunuista, aion vauvelia nukuttaa kopassa kuitenkin yksistäänkin ja ovat ihan huiput muutenkin.

Hoksasin, että noihin saisi myös tuollaisen tuplaistuimen, Duoseat. Onko kellään kokemusta tästä? Onko millaiset käytössä? Meillä tulee lapsilla ikäeroa 1v 9kk eli molemmat todennäköisesti vetävät sitten vaunuissa päikkäreitä lenkin aikana. Olisi siis hyvä, jos etummaisenkin selkänojan saisi nojausasentoon.

2526-2.jpg

Sama istuin käy ymmärtääkseni sekä Urban Rider ja 4 Rider runkoihin. Onko joku tilannut tätä ulkomaisista nettikaupoista?

Jos joltain löytyy, niin olen kiinnostunut myös ostamaan tällaisen käytettynä ;)

Kaikenlaisia kokemuksia siis kaipaan Mutsyn Duoseat tuplaistuimesta! :wave:

Viimeksi muokattu:
Meillä on ollut esikoisella Urban Riderit ja nyt kuopuksen synnyttyä loppukesällä tilasin runkoon Duoseatin. Lapsilla siis ikäeroa 1v7kk. Vauvallehan siinä on takapenkille sellainen kiila makuupussin sisälle, jonka ansiosta vauva on makuuasennossa. Itselleni se on vähän hankala käyttää koska pussi on (tarkoituksella) aika pieni ja meidän vauva aika iso + vielä ulkovaatteet päälle, etenkin se vauvan saaminen sinne omaan poteroonsa on välillä ollut vähän haastavaa. Veikkaan että kevät/kesävauvan kanssa on helpompaa.

Duoseat on aika isokokoinen koska sitä ei saa kuljetusta varten mitenkään kasaan, eli esim. kaupungille en ole viitsinyt raahata sitä mukaan vaan oikeastaan olen vähän etsiskellyt sopivia tuplamatkarattaita siihen tarkoitukseen.

Näistä huolimatta istuin on meillä ollut ihan kätevä koiria lenkittäessä koska esikoinen ei vielä jaksa/halua kävellä pitkään. Luulen että jatkossa käytän sitä vielä enemmän kun kuopuksen voi laittaa takapenkille ilman pientä makuupussia. Tilasin omani sivulta Startseite tai myPram, en muista enää kummasta, hintaa tuli vähän vähemmän kuin Suomesta ostettaessa.

Yhteistyössä