Mut kotiin tuonut taksikuski sitten tekstaili mulle loppuyön..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos se siis ehdottaa sitä kahvittelua joskus (mä en siihen yhteyttä ota) niin sanon että joo, mihinkäs kahvilaan mennään? En ota sitä kotiini, jos me kerran kavereita ollaan niin kai me voidaan kahvit juoda julkisella paikalla ja nimenomaan tällä paikkakunnallakin.

Ja sanot, että ota vaimokin mukaan ku sulla ei oo paljoa likkakavereita ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos se siis ehdottaa sitä kahvittelua joskus (mä en siihen yhteyttä ota) niin sanon että joo, mihinkäs kahvilaan mennään? En ota sitä kotiini, jos me kerran kavereita ollaan niin kai me voidaan kahvit juoda julkisella paikalla ja nimenomaan tällä paikkakunnallakin.

Ei hertskyykkeli ihan tosissaan ajattelet, että tommonen hyypiö haluaa sun kanssa ihan normaalia kahvia?

:laugh:

Ehkä asiaan tulee lisävaloa kun pääsen ketjussa eteenpäin...

Seksii se on vailla, usko pois.

Ties vaikka olisi sama ukkeli jota minä aina panen :D Se sanoo vaimolleen aina että yövuoro kestää pari tuntii pidempää ku oikeesti ja tulee aina baarien sulkemisaikaan mun kaa mun luo. Ja luonnollisesti mä en koskaan maksa taksista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:

Ties vaikka olisi sama ukkeli jota minä aina panen :D Se sanoo vaimolleen aina että yövuoro kestää pari tuntii pidempää ku oikeesti ja tulee aina baarien sulkemisaikaan mun kaa mun luo. Ja luonnollisesti mä en koskaan maksa taksista :D

No hyi :o Sähän harrastat maksullista seksiä, yök.

Itse asiassa maksat aika kalliisti... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Siis mistä teillä taksi tilataan jos num ero jää kuljettajalle?

Samaa miekin ihmettelin. Meillä ainakin taksi tilataan keskuksesta. Ei kait kuski sieltä sitä numeroa lähde kaivelemaankaan?

Ei täällä ainakaan mitään keskusta ole. Suoraan kuskeille soitetaan tai sitten taksikämpän numeroon josta se kääntyy päivystävälle taksille jos kämpältä ei kukaan vastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse asiassa maksat aika kalliisti... :(

Höpö höpö.

kaksi aikuista ihmistä kyllä tietää mitä tekee ja me tehdään näin. Ilmanen kyyditys on vaa luontaisetu, samaa miestä panisin vaikka ois ammatiltaan joku muu :D

Yhteistyössä