Mut jätettiin taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
Mä en oikein tiedä miten jaksais eteenpäin. Mistä sais voimia? Taas jälleen yks ihmissuhde päättyi. Mulla on muutenkin ollut tosi raskas syksy, lähipiirissä kuolemia ja vaikeuksia lasten kanssa.
Tällä kertaa eron syy oli miehen exä, joka uhkaili mua ja miestä ja heidän yhteistä lastaan, sairas ihminen. Mies ei vaan uskalla ottaa riskiä, että se muija tekee jotain mulle tai lapsille eli erosi musta. mun mielestä todistaa kuitenkin sitä, että mies oli ihan tossun alla. Ja sanoinkin sen sille. Mua kuulemma rakasti suuresti.
Tuntuu vaan, etten jaksa, en, en, en :(

[QUOTE="vieras";25165164]No mies valitsi sitten tien jota kulkee loppuelämänsä tai eksän loppuelämän, mietippä että sinulla elämä on edessä.[/QUOTE]

hyvin sanottu...

[QUOTE="a p";25165181]hyvin sanottu...[/QUOTE]

Niin oli, ja joskus on vaan aikoja jollon tuntuu ettei tule muuta kuin kuraa niskaan. Mutta tulee sullekin vielä paremmat ajat, ja osaat niitä sitten arvostaakin.

Onneksi et haaskannut aikaas enää siihen ihmiseen. Tuo varmaan osoitti sulle, että ei olis kannattanu. Nyt tuntuu kurjalta, mutta kohta on joulu ja sitten alkaa päivät kirkastuun ja mustinkin mieli muuttuu iloiseksi. Lastenkin kanssa yleensä ne vaikeudet on voitettavaa sorttia. :)

Yhteistyössä