Mut "ajettiin" sitten sängystä pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luulen et kyseinen vierailija laittoi sen sarkastisen leikillään.. Mutta silti..

Tiedän aika paljon tarinoita kun vanhempaa sukupolvea on todella pahasti kiusattu jos ovat olleet "äpäriä" onneksi sellaista ei tarvitsisi enää suvaita ja aviottomissa lapsissa ei ole mitään ihmeteltävää.

Luin tarkistuslukua tehdessäni että kirjoitin vahingossa AIVOTTOMISSA :D

Onneks en.. Hups.

Anteeksi mitä. Mitä järkeä tuossa on? Miksi ette pidä sitä patjaa siellä sängyssä ja nuku kaikki siellä. Kannattaisiko vähän panostaa siihen asuntoon kun se kerran teidän koti on? Kuulostaa joltakin opiskelijan tai välinpitämättömän poikamiehen asunnolta. Ei kyllä kuulosta kodikkaalta paikalta.

Vai onko tämä taas jälleen kerran täysin paska provo. Niissähän ei ole ikinä mitään kun ehdotetaan eri vaihtoehtoja. :D

Paljon törkeemmin sä arvostelet toisten koteja.

Anteeksi mitä. Mitä järkeä tuossa on? Miksi ette pidä sitä patjaa siellä sängyssä ja nuku kaikki siellä. Kannattaisiko vähän panostaa siihen asuntoon kun se kerran teidän koti on? Kuulostaa joltakin opiskelijan tai välinpitämättömän poikamiehen asunnolta. Ei kyllä kuulosta kodikkaalta paikalta.

Vai onko tämä taas jälleen kerran täysin paska provo. Niissähän ei ole ikinä mitään kun ehdotetaan eri vaihtoehtoja. :D
Kukaan aikuinen tuskin haluaa että lapsi/lapset nukkuu välissä johan siinä kärsii seksielämäkin. Kenenkään on turha sanoa että ei se ole ongelma koska jokainen vähänkin järkevä aikuinen haluaa ylläpitää seksielämää ilman häiriötekijöitä.

Paljon törkeemmin sä arvostelet toisten koteja.
Kummallinen lause sulta, irrallinen lause. Vähän nyt panostusta tuohon ulosantiin eikä vain heitetä lauseita tuolla tavalla. Jos tarkoitit liittää tämän lauseesi siihen, että moitin tuota lapsia äpäräksi haukkuvaa, niin tämä sun kommenttisi tuli nyt vähän väärään kohtaan. :D

Ja mä edes haukkunut törkeästi toisten kotia toisin kuin tämä joka haukkuu viattomia lapsia.

Kukaan aikuinen tuskin haluaa että lapsi/lapset nukkuu välissä johan siinä kärsii seksielämäkin. Kenenkään on turha sanoa että ei se ole ongelma koska jokainen vähänkin järkevä aikuinen haluaa ylläpitää seksielämää ilman häiriötekijöitä.
No mä kyllä ajattelin, että se lapsi ei ole siellä koko aikaa vaan on pääasiassa äidillään. Eli seksiä voi harrastaa silloin kun lapsi ei ole siellä. Jos lapsi sen sijaan asuu kokonaan ap:n ja hänen miehensä kanssa, niin sitten kyllä pitäisi panostaa lapsen viihtyvyyten ja hankkia hänelle sänky. Vaikka kyllähän se sänky olisi hyvä olla vaikka lapsi ei siellä asuisikaan.

Omalla lapsella on aina ollut isänsä luona sänky vaikka lapsi asuukin pääasiassa mun luona. Ei häntä ole millekään patjalle laitettu lattialle nukkumaan.

Ei kai sitä koko yötä tarvi seksiin. Lapsi on tullut aamuyöstä väliin ja tää naikkonen on halunnut vaan nukkua.

Kummallinen lause sulta, irrallinen lause. Vähän nyt panostusta tuohon ulosantiin eikä vain heitetä lauseita tuolla tavalla. Jos tarkoitit liittää tämän lauseesi siihen, että moitin tuota lapsia äpäräksi haukkuvaa, niin tämä sun kommenttisi tuli nyt vähän väärään kohtaan. :D

Ja mä edes haukkunut törkeästi toisten kotia toisin kuin tämä joka haukkuu viattomia lapsia.

Ei minun tarvitse painostaa siihen yhtään enempää.
Älä lue viestejäni jos ulosanti harmittaa :)

No kyllä tuo "voisi vähän panostaa" kuulosti siltä että aliarvioit toisten koteja patjan perusteella.
Niin, että se on ihan oikein miehen lapselle, että hän saattaa tuntea olonsa ulkopuoliseksi kun hänet laitetaan vain patjalle lattialle nukkumaan eikä hankinta hänelle sänkyä? Lapsi on kuin pakollinen paha joka siinä välillä käy? Olisiko susta kiva nukkua useamman yön kuukaudessa lattialla patjalla paikassa jonka pitäisi olla toinen kotisi? Olisit kuin vähän ylimääräinen siinä eikä suhun haluta panostaa?

Mieti asiaa lapsen kannalta.

Miehen muksu tunki väliin nukkumaan ja ite jouduin killumaan sängyn reunalla. Tunnin jaksoin sitä ja kun en saanut unta niin nousi . Nyt ollu hereillä noin kolme tuntia. Kyllä ottaa pannuun että ei edes omassa sängyssä saa nukkua ja itse en todellakaan vääntäydy pieneen tilaan nukkumaan.
Olisit ajanut lapsen takaisin omaan sänkyynsä.

Niin, että se on ihan oikein miehen lapselle, että hän saattaa tuntea olonsa ulkopuoliseksi kun hänet laitetaan vain patjalle lattialle nukkumaan eikä hankinta hänelle sänkyä? Lapsi on kuin pakollinen paha joka siinä välillä käy? Olisiko susta kiva nukkua useamman yön kuukaudessa lattialla patjalla paikassa jonka pitäisi olla toinen kotisi? Olisit kuin vähän ylimääräinen siinä eikä suhun haluta panostaa?

Mieti asiaa lapsen kannalta.
Sinä voisit miettiä että siihen on varmaan joku syy miksi nyt mennään tällä tyylillä. Lapsi ei ole ylimääräinen tai tiellä. Kokaiseen juttuun on varmaan ihan syynsä.

Kyllä joitakin ärsyttää kovasti se, että ajattelen asiaa ap:n miehen lapsen kannalta ja puolustan lapsia haukkujaa vastaan. :D Tyypillistä palstaa.

Ap, joko te ostatte lapselle sängyn tai sitten kärsit tilanteesta. Siinä sun vaihtoehtosi, ole hyvä.

Sänkykö se pelastaa tilanteen jos lapsi silti kiipeää öisin viereen?

No niimpä. Ehkä jos asia otettais ensin puheeksikin kotona. Mutta sitähän et halunnut.. Hmm.

Mutta ei se puhumatta siitä muutu. Teidän pitäis keksiä joku järjestely, ja se ei mammapalstalta irtoa ikävä kyllä.

Koska ensi askel on keskustelu eikä sänky. Ehlä toisen asitten jos niin yhdessä päätätte.

Tai sitten kestä tai et kestä ja lähet? vai?

No niimpä. Ehkä jos asia otettais ensin puheeksikin kotona. Mutta sitähän et halunnut.. Hmm.

Mutta ei se puhumatta siitä muutu. Teidän pitäis keksiä joku järjestely, ja se ei mammapalstalta irtoa ikävä kyllä.

Koska ensi askel on keskustelu eikä sänky. Ehkä toisena sitten jos niin yhdessä päätätte.

Oho.. Joku repii taas perseensä jos en korjaa.

Koska ensi askel on keskustelu eikä sänky. Ehlä toisen asitten jos niin yhdessä päätätte.

Miksi minä haluisin mitään kun en ole ap.

Yhteistyössä