Mustikkapiirakkaa ja kaffeeta

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Hitsi kun meidän vene meni rikki viikko takaperin, olisin voinut tuota Saimaata pitkin hurauttaa tulemaan. :whistle: :D

:D
Hitsi mut meille pääsee myös ihan tietä pitkin ;)

Ajattelin et ois näin kesällä vaan mukavampi veneillä, tosin tais lupailla vesisateita. Toisen kerran sitten.

Onko teilläpäin muuten mustikoita paljon? Valittelevat ettei ole, mutta minä olen löytänyt ja pitäs mennä vielä keräämään lisää.

kiitoksii oikei paljo. :D
a015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Hitsi kun meidän vene meni rikki viikko takaperin, olisin voinut tuota Saimaata pitkin hurauttaa tulemaan. :whistle: :D

:D
Hitsi mut meille pääsee myös ihan tietä pitkin ;)

Ajattelin et ois näin kesällä vaan mukavampi veneillä, tosin tais lupailla vesisateita. Toisen kerran sitten.

Onko teilläpäin muuten mustikoita paljon? Valittelevat ettei ole, mutta minä olen löytänyt ja pitäs mennä vielä keräämään lisää.

Kyllähän se varmasti on mukavampi veneellä mikäli on katettu kun vettä on luvannut koko viikonlopuksi meille. (tottakai kun miulla on vko:nloppu vapaa)

Ei noita mustikoita juurikaan ole noissa vanhoissa tutuissa paikoissa missä ollaan ennen käyty. :/ Jostain pitäisi vähän talveksi niitä löytää
Iskä oli miulle jostain löytänyt sen verran että mustikkapiirakkaa sain tehtyä ja mustikkamaitoa syötyä ja yhden mustikkakiisselin keitettyä...

Yhteistyössä