Minä i-n-h-o-a-n verhojen silitystä/asennusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun oiskin vaan verhot, mutta meillä ois taas aika vaihtaa sohvanpäällinen. On Ikean sohva ja siihen vaihtopäällinen, noin puolivuosittain sohva alkaa näyttää siltä että kaipaa pesua. Ei se pesu mitään, siihen on kone, mutta se silittäminen. Ja sitten se kummasti kutistunut päällinen pitää vielä kiskoa takasin paikoilleen :(

Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Kun oiskin vaan verhot, mutta meillä ois taas aika vaihtaa sohvanpäällinen. On Ikean sohva ja siihen vaihtopäällinen, noin puolivuosittain sohva alkaa näyttää siltä että kaipaa pesua. Ei se pesu mitään, siihen on kone, mutta se silittäminen. Ja sitten se kummasti kutistunut päällinen pitää vielä kiskoa takasin paikoilleen :(

Ihanaa, että meidän sohvan päällisiä ei tarvitse silittää eivätkä kutistu. kaikissa tyynyissä on irrotettavat päälliset ja sujahtavat helposti takaisin päälle pesun jälkeen. Lisäksi kaikki tyynyt ovat käännettäviä eli ei ei tarvitse pestäkään niin usein ; )

En minä kyllä verhojakaan juuri silitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:

Ihanaa, että meidän sohvan päällisiä ei tarvitse silittää eivätkä kutistu. kaikissa tyynyissä on irrotettavat päälliset ja sujahtavat helposti takaisin päälle pesun jälkeen. Lisäksi kaikki tyynyt ovat käännettäviä eli ei ei tarvitse pestäkään niin usein ; )

En minä kyllä verhojakaan juuri silitä...

Kuule on meilläkin käännettävät tyynyt ja usko pois, että ollaan käännelty taas viimesen puolen vuoden sisällä ja monta kertaa. Ja tosiaan se varsinainen sohvaosa eli selkänoja ja alareuna on myös ihan klähmäsiä, joten pesuun joutuu koko hoito.Taidetaan olla hirveitä sikoja, kun saadaan sohva siihen kuntoon muutamassa kuukaudessa. Eikä lapset saa edes syödä kun keittiössä :D

Yhteistyössä