Mustelma rinnassa, vaarallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -jemna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

-jemna

Vieras
Miesystäväni huomasi oikeassa rinnassani mustelman enkä ole rintaani kyllä mihinkään lyönyt tms.

Olen kyllä ennenkin huomannut, että rinnoissani olisi ollut mustelman tapaisia, jotka ovat sitten hävinneet pois.

Ja en imetä enkä ole ollut raskaana.

Mistä voisi johtua, tarviiko huolestua?

voi tulla yhtälailla rintoihin kun vaikka jalkaan eikä siihen aina tarvitse mitään erityistä syytä. jos mustelma ei häviä parissa viikossa, niin sitten kävisin lääkärillä mutta enpä nyt vielä huolestuis

Kävisin kyllä näyttämässä lääkärissä, vaikka mustelma häviäisikin. Rinnat on kuitenkin hyvä tutkia itsekkin säännöllisesti ja kerta olet huomannut muutoksia, niin mars lääkäriin!

onko sulla lapsi? jos on niin minkä ikäinen? mulla on mustelmia joka ihmeen paikoissakin kun tuo on siinä iässä että nipistelee ja hyppii ja repii joka paikkaa..

Lapsia ei ole eikä ole kyllä sänkyhommissakaan mustelmia tullut, että ei ainakaan selity kummallakaan noista.
Nyt on mustelma jo hävinnyt.

Rintoja olen kyllä yrittänyt säännöllisesti tutkia, mutta kun on sen verran "kyhmyiset" ihan normaalistikin, niin vaikea erottaa, jos jotain poikkeavaa olisi.

Yhteistyössä