"Mustat" palstailijat-mistä olette nikkinne keksineet?=)

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Olin aina halunnut lempinimeä. Laitoin jonkun geneerisen, tavisnimen yhdelle fanilistalle (heh, voi niitä aikoja ku oli fanilistoja :xmas: ) ja tapasin sen sivuston kautta ensimmäisen tyttöystäväni, joka sitten kutsui Ninaksi. Sen jälkeen kuljin monta vuotta nimellä Nina koulussakin. Netissä ollut käytössä siitä asti, eli n 7 vuotta. TT tuli siihen perään koska Nina-nimimerkki oli aina varattu. TT alunperin siksi, että kaksi t:tä näytti hyvältä, melkein kreikan piiltä. Jälkeenpäin niille on keksitty kaikenlaisia merkityksiä.

vanhus?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Olin aina halunnut lempinimeä. Laitoin jonkun geneerisen, tavisnimen yhdelle fanilistalle (heh, voi niitä aikoja ku oli fanilistoja :xmas: ) ja tapasin sen sivuston kautta ensimmäisen tyttöystäväni, joka sitten kutsui Ninaksi. Sen jälkeen kuljin monta vuotta nimellä Nina koulussakin. Netissä ollut käytössä siitä asti, eli n 7 vuotta. TT tuli siihen perään koska Nina-nimimerkki oli aina varattu. TT alunperin siksi, että kaksi t:tä näytti hyvältä, melkein kreikan piiltä. Jälkeenpäin niille on keksitty kaikenlaisia merkityksiä.
Mikä on fanilista?

ensin olin tylsästi Olds joka tulee siis mun lemppariautomerkistä eli Oldsmobile.

Nyt Rokkaava KyborgiKarpalo, koska tykkään Rokettirollista, mulla on tahdistin eli olen muuttumassa ilmiselvästi kyborgiksi ja karpaloiksi kutsutaan ryhmiä joissa toiset kanssasairastajani kohtaavat.

En nyt tiiä onko mulla niin omaperäinen ja hauska. :D Mutta aikaisemmin siis BKM, nyt Pesky Pixie, sen keksin ihan miettiessäni suosikkikirjojani, ja niistä hyviä ja minuja kuvastavia hahmoja. No, Pesky Pixie minusta sitten tuli. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vanhus?:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mikä on fanilista?
Ennen niitä saattoi olla paperisessa muodossa, tietokanta jossa oli jonkun yhtyeen, artistin, aatteen tms kannattajia yhteystietoineen. Tapa jolla ottaa yhteyttä samanhenkisiin ihmisiin. Elivät lyhyen elämän netissäkin ennen oikeita sosiaalisia medioita.

Yhteistyössä