Mustat miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janette

Vieras
ovat parhaita seksikumppaneita.

Itse olen siirtynyt ""käyttämään"" lähes yksinomaan mustia miehiä. Olen sinkku ja harrastan paljon yhdenillan seksisuhteita. En halua vielä vakiintua vaan haluan uusia kokemuksia ja niitähän mustat tarjaovat...

Musta iho on niin ihana omaa valkeaa ihoa vastaan ja ne puheet että mustilla on isompi pitävät 100% paikkaansa. Yhdenkään pienimunaisen mustan kanssa en ole vielä koskaan nainut. Jos suomalaisen munan keskikoko on about 15cm niin mustilla se on jotain 25 cm.

Minä rakastan ihania mustia miehiä ja joskus otan itselleni miehen niin hän on kyllä ihan varmasti musta.

[keskustelu siirretty]

For finn women it is proud to be fucked by black people, they don't care about any thing jast for big cock and I don't blame these people because they don't have culture, all culture they have they got from some other country like US or Japan they jast look at other people what they do and they strat to do it. By the way how care about Finland 5 million people :D many people in the world even they don't know where is Finland.

Alkuperäinen kirjoittaja Janette:
ovat parhaita seksikumppaneita.

Itse olen siirtynyt ""käyttämään"" lähes yksinomaan mustia miehiä. Olen sinkku ja harrastan paljon yhdenillan seksisuhteita. En halua vielä vakiintua vaan haluan uusia kokemuksia ja niitähän mustat tarjaovat...

Musta iho on niin ihana omaa valkeaa ihoa vastaan ja ne puheet että mustilla on isompi pitävät 100% paikkaansa. Yhdenkään pienimunaisen mustan kanssa en ole vielä koskaan nainut. Jos suomalaisen munan keskikoko on about 15cm niin mustilla se on jotain 25 cm.

Minä rakastan ihania mustia miehiä ja joskus otan itselleni miehen niin hän on kyllä ihan varmasti musta.

joo, mulla on toi ihan sama!

First, learn to write proper english! And secondly, the fact is that those who don't know where Finland (or any other country)is, they are stupid and ignorant people, not those who live in Finland and know where Botswana or Zimbabwe is (or wherever you are from).

Juntahdus laittoi palautetta lontoon murteella.Ei kun kartta kouraan ja opiskelemaan Afrikan maita.Tietää mistä kukin tulee henkäisemään helpoituksesta.

Kokemusta on 26cm kullin omaavasta mustasta miehestä. Suomalaisiin pikkupoikiin en enää koskisi, kun ovat paikat venyneet kunnon käsittelyssä niin, ettei pikkumuna enää tunnu - fistaus jää ainoaksi keinoksi tyydyttää minut. Mutta ehkä hyvä näin, ei tule vieraissa käytyä, kun tietää tapaukset pettymyksiksi etukäteen. Mutta kahta tai kolmea mustaa miestä voisi joskus kokeilla.

Kannattaa kuitenkin muistaa tämä Afrikan poikien mukana uudelleen Eurooppaan rantautunut vitsaus, eli ns. neekerisankkeri:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lymphogranuloma_venereum

Alkuperäinen kirjoittaja vai sellaista:
Kokemusta on 26cm kullin omaavasta mustasta miehestä. Suomalaisiin pikkupoikiin en enää koskisi, kun ovat paikat venyneet kunnon käsittelyssä niin, ettei pikkumuna enää tunnu - fistaus jää ainoaksi keinoksi tyydyttää minut. Mutta ehkä hyvä näin, ei tule vieraissa käytyä, kun tietää tapaukset pettymyksiksi etukäteen. Mutta kahta tai kolmea mustaa miestä voisi joskus kokeilla.

Muuten tuon väljyyden voi hoitaa "pimppajumpalla". Ei se värkki käytössä veny, vaan johtuu siitä että ilolihakset on huonossa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vai sellaista:

Minä taas väitän, ettei suomalaisella miehellä ole mitään eroa tummiin miehiin, yksilöitä ovat kaikki ja yksilöitä löytyy monenlaisia suomalaisista ja afriikkalaisista. Minä ole ainakin paljon enempi tyytyväinen suomalaisenmiehen kanssa.

juntahdus I can understand u and I don't blame u, i think u didn't travel to abroad of Finland if u realy go to abroad u can get my point. Finns are very poor (culture)
Sorry for u :(

Alkuperäinen kirjoittaja adria:
juntahdus I can understand u and I don't blame u, i think u didn't travel to abroad of Finland if u realy go to abroad u can get my point. Finns are very poor (culture)

is approximately 10.000 years old and very well kept hidden. We just don't reveal it to ignorant "outsiders" who are not concious or wise.

Alkuperäinen kirjoittaja Adria:
Alkuperäinen kirjoittaja adria:

is approximately 10.000 years old and very well kept hidden. We just don't reveal it to ignorant "outsiders" who are not concious or wise.

Kiva kun soomikulttuuria jotkut kehuvat.Taitavat vihjata,ollaan jotain kivikautisia typeryksiä.Ketkähän liene asialla kirjoittamassa lontoon murteella?Olisko kysymyksessä jotkut muualta tulleet ?

Normaali, terve pimppa kestää munan kuin munan venymättä ja vanumatta. Jos paikat jää repsottamaan, niin silloin on vika "haperossa" lihassa joka on vanhentunut ennen aikojaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä