mustasukkaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmun vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirttihirmun vaimo

Vieras
mieheni on mustasukkainen koska jäin kaksi kertaa valheesta kiinni(toinen mies).vieraan miehen kanssa ei menty juttelua pidemmälle koskaan mutta nähtiin pääasiassa illalla tai yöllä.kärähin miehelleni tästä ja nyt on alkanut puhelimen tutkiminen,kauppaan ei pääse yksin ja tivataan kaikkia asioita ja kun ne kerron niin ei uskota.kuittaillaan koko ajan et mene sen miehen luo ym.se mies on minulle kaveri ja en ole uskaltanut miehelle kertoa siitä koska se olisi ollut mustis joka tapauksessa.eli kuinka kauan minun täytyy sietää kyttäämistä ja keljuilua?vai siedänkö ollenkaan?mies on haukkunut minua rumalla sanalla muiden ihmisten kuullen ja alistanut seksin kautta minua.tämän alistamisen takia lähdin parisuhteesta kun tappelut vaikutti lapsiin jo.mies lupasi parantaa tapansa ja on parantunut parisuhde.oma oli moka kun en hänestä kertonut kun palattiin yhteen mutta ei vain uskaltanut.alkaa vain hermo menemään kyttäilystä.

No oletko itse parantanut tapasi? Siis kyllähän se pistää mustasukkaseksi ja epäileväksi jos pari kertaa kiinni jäänyt. Tosin tuo alistaminen miehesi puolelta on kyllä väärin :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 20:42 vieras kirjoitti:
No oletko itse parantanut tapasi? Siis kyllähän se pistää mustasukkaseksi ja epäileväksi jos pari kertaa kiinni jäänyt. Tosin tuo alistaminen miehesi puolelta on kyllä väärin :/

Näinpä juuri että oletko itse luottamuksen arvonen?

Olen itse huomannut että jos kummpaniaan oikein paljon rakastaa niin pelkää sen menettämistä ja siitä voi johtua mustasukkaisuutta. Itse hehkutin aikoinaan etten edes tiedä mitä on mustasukkaisuus tunteena koska en ole sitä kokenut, mutta en myöskään exää rakastanut. Nyt uudessa suhteessa olen itsekkin yllättynyt miten mustasukkainen olenkin. Mutta kun on hyvä , ihana ja kiltti mies niin kai pelkään että joku sen nappaa, hullua muttei tälle kai mitään voi..

Ja uskon ett jos olis aihetta niin olisin varmaan ihan kamala kyttääjä.. Toivottavasti ei tule koskaan aihetta =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 09:45 Chanel kirjoitti:
Olen itse huomannut että jos kummpaniaan oikein paljon rakastaa niin pelkää sen menettämistä ja siitä voi johtua mustasukkaisuutta. Itse hehkutin aikoinaan etten edes tiedä mitä on mustasukkaisuus tunteena koska en ole sitä kokenut, mutta en myöskään exää rakastanut. Nyt uudessa suhteessa olen itsekkin yllättynyt miten mustasukkainen olenkin. Mutta kun on hyvä , ihana ja kiltti mies niin kai pelkään että joku sen nappaa, hullua muttei tälle kai mitään voi..

Ja uskon ett jos olis aihetta niin olisin varmaan ihan kamala kyttääjä.. Toivottavasti ei tule koskaan aihetta =)
Ai niinkö se on,kun mä olin eroomassa miehestäni,mulla oli salarakas joka osoittautui tosi mustasukkaiseksi minusta,vaikka hänellä oli vaimo ja lapsi.
Minä en vaan uskonut vaikka tää mies sano rakastavansa minuu ja jos lasta ei olis niin erois et sais elää mun kans...höpö höpö jos mustasukkaisuus tarkoittaa sitä että rakastaa toista tosi paljon,niin miksi me ei olla yhdessä?
koin tän miehen kanssa ihanan romanssin,ikinä en ole suudellut niin eroottisesti kun tän miehen kanssa en edes oman mieheni kanssa, olen aina ollut ujo sen suhteen mutta tää mies sai minussa sen ujouden katoamaan omalla kohdallaan....nyt kun ollaan erilleen niin empä suutele ketään myöskään ,outoo eikö? mutta asia on tuo mustasukkaisuus,miten joku mies jolla on jo vaimo vois rakastaa salarakastaan niin kovasti muka??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 17:16 jon-na kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 09:45 Chanel kirjoitti:

Ai niinkö se on,kun mä olin eroomassa miehestäni,mulla oli salarakas joka osoittautui tosi mustasukkaiseksi minusta,vaikka hänellä oli vaimo ja lapsi.
Minä en vaan uskonut vaikka tää mies sano rakastavansa minuu ja jos lasta ei olis niin erois et sais elää mun kans...höpö höpö jos mustasukkaisuus tarkoittaa sitä että rakastaa toista tosi paljon,niin miksi me ei olla yhdessä?
koin tän miehen kanssa ihanan romanssin,ikinä en ole suudellut niin eroottisesti kun tän miehen kanssa en edes oman mieheni kanssa, olen aina ollut ujo sen suhteen mutta tää mies sai minussa sen ujouden katoamaan omalla kohdallaan....nyt kun ollaan erilleen niin empä suutele ketään myöskään ,outoo eikö? mutta asia on tuo mustasukkaisuus,miten joku mies jolla on jo vaimo vois rakastaa salarakastaan niin kovasti muka??

Jon-na: Todella etovaa käytöstä!
\|O

Jonnalle:

Mustasukkaisuus ja sairas mustasukkaisuus on eri asioita.. Ja kyllä se ennemmin on minusta outoa jos toinen on jo kerran pettänyt niin IHME ois jos ei puoliso yhtään kyttäilis sillä silmällä et luotto on mennyt. Ei ehkä kyttäile ei jos tunteita ei enää ole.
Ja sulle Jonna vielä ett kovin kaunis ei ollut tekosi kun pidit toisen omaa salassa itselläsi.. Sitten hehkutat ett jätit koska salarakas oli niin mustis, tottakai oli mustis koska kokemuksesta jo tiesi et hyppäät surutta toisen sänkyyn jos tilaisuus tulee tai jos sua sattuu huvittamaan. ainakin ymmärsin et sinäkin olit tahollasi varattu.

Eipä sitä yleensä luotettavia ihmisiä niin parisuhteessa kyttäillä eikä mustasukkaisuus sillon ole yleensä räiskyvää ..

Toki aina on yksilöitä ja kaikki ovat erilaisia ..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 20:31 pirttihirmun vaimo kirjoitti:
mieheni on mustasukkainen koska jäin kaksi kertaa valheesta kiinni(toinen mies).vieraan miehen kanssa ei menty juttelua pidemmälle koskaan mutta nähtiin pääasiassa illalla tai yöllä.kärähin miehelleni tästä ja nyt on alkanut puhelimen tutkiminen,kauppaan ei pääse yksin ja tivataan kaikkia asioita ja kun ne kerron niin ei uskota.kuittaillaan koko ajan et mene sen miehen luo ym.se mies on minulle kaveri ja en ole uskaltanut miehelle kertoa siitä koska se olisi ollut mustis joka tapauksessa.eli kuinka kauan minun täytyy sietää kyttäämistä ja keljuilua?vai siedänkö ollenkaan?mies on haukkunut minua rumalla sanalla muiden ihmisten kuullen ja alistanut seksin kautta minua.tämän alistamisen takia lähdin parisuhteesta kun tappelut vaikutti lapsiin jo.mies lupasi parantaa tapansa ja on parantunut parisuhde.oma oli moka kun en hänestä kertonut kun palattiin yhteen mutta ei vain uskaltanut.alkaa vain hermo menemään kyttäilystä.

Niin, tuota keljuilua ja näitä muita mustasukkaisuuden oireita jatkuu todennäköisesti niin pitkään kun yhdessä olette. Voi ehkä vähän vähentyä, mutta kokonaan ei lopu koskaan. Ja miksikö ei lopu? No, siksi että miehesi on ottanut tuollaisen linjan koska ei luota sinuun ja on suuttunut sinulle kun loukkasit miestä valehtelemalla ja puuhailemalla toisen miehen kanssa. Ainut konsti olisi että miehesi pitäisi saada luottamus sinua kohtaan takaisin, mutta sitä hän ei todennäköisesti koskaan saa kokonaan takaisin. Luottamusta pitää kauan rakentaa, sen voi äkkiä menettää ja jos sitä pitää uudestaan samaan ihmiseen rakentaa niin menee entistäkin kauemmin ja silti se ei koskaan tule entiselleen ja se mitä on sitä on saatu rakennettua voi sortua vielä helpommin kuin aiemmin. Näin se vaan on...

Ei sulla ole muuta mahdollisuutta, kuin keskustella miehesi kanssa järkevästi, jos siihen vielä kykenette. Sun pitäisi kertoa, että haluat olla ja olet miehesi luottamuksen arvoinen sekä osoittaa katumuksesi, jos sitä aidosti tunnet. Vain aika voi sitten helpottaa haavoja.

Miehesi ei olisi normaali, välittävä puoliso, jos ei sua kyttäilisi, niin pahasti olet häntä satuttanut. Paneppa asia omalle kohdallesi!! Alistaminen seksin kautta ei ole oikein, mutta tuollaistakin reagointia ymmärrän. Ja siitäkin teidän pitäisi voida puhua.

Jos ette koskaan saa puhuttua KAIKKEA JA KAIKESTA avoimesti ja omina itsenänne, asiat ja paha olo kasautuvat niin, että jatkaminen yhdessä käy sietämättömäksi.

Tässä on jälleen niin surullinen esimerkki pettäjän tiestä ja himojen tyhmästä tyydyttämisestä! Onko se tosiaan sen arvoista? Ihmettelen suuresti, että miehesi kestää olla samassa huushollissa kanssasi, asia voisi olla toisinkin!

Sori aapee, luin tekstisi vielä uudestaan ja huomasin, ettet kuitenkaan seksiä ollut harrastanut miehen kanssa. Joka tapauksessa ilta- ja yötapaamiset herättävät ansaittua mustasukkaisuutta.

Vielä kerran; puhukaa, puhukaa onko aihetta oikeasti mustasukkaisuuteen vai ei. Älkääkä ainakaan ruokkiko tällaista tunnetta.