Mustasukkaisuus riivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aviomies

Vieras
Vaimoni on parhaillaan käymässä kotipaikkakunnallaan ja oli siellä lauantai-iltana viihteellä ystävättärensä kanssa. Kertoi ainakin yöpyneensä tämän luona. Aamuyöhön asti oli mennyt ja hauskaa oli ollut. Tanssittajiakin oli kuulemma riittänyt. Viimeisen päälle oli itsensä vielä meikannut ja laittanut (hame, piikkarisaappaat ym.). Hän vakuuttaa kyllä minulle että mitään sopimatonta ei ole tapahtunut mutta epäily kalvaa mieltäni. Aikaisemmilta vuosilta taustalla on yksi uskottomuusjuttu hänen taholtaan ja nykyään luottamusta on vaikea saada liittyen hänen menoihinsa. Uskonko häntä nyt vai mitä teen? Neuvoja kaipaan.

Jos hän kertoo illasta avoimesti ja innostuneesti, niin silloin ei ole todennäköisesti tapahtunut mitään salattavaa. Sensijaan jos kertominen tuntuu vaikealta, niin voisi vaikka hiukan epäillä. Lähtötökohta on kuitenkin, että uskotte hänen puhetta.

Ehkä auttaa jos painotat, että hän voi puhua sinulle suoraan ja rehellisesti. Jos jotain tapahtui, asia voidaan yhdessä käydä läpi ja miettiä sitten tulevaisuutta. Lisäksi että se, että tiedät on sinulle tärkeää. Itse olen pettänyt, joten näin varmasti olisin avoimempi kertomaan asiasta.

Valitettavasti pelkoni osoittautui aiheelliseksi. Vaimoni palasi kotiin ja oli kyllä hyvin uskottava ettei mitään tapahtunut. Jokin vaisto kuitenkin sanoi ettei asia ole ihan noin. Oli onneksi sen verran huolimaton että satuin näkemään kun ripusti viihteellä päällään ollutta hametta vaatekaappiin. Yhdessä kohtaa oli isohko, kuivunut harmaanvalkoinen tahra jota hän ei itse ollut huomannut kun oli ollut sen verran paljon juovuksissa. Sopivan tilaisuuden tullen tutkin tuota jälkeä tarkemmin ja vaikka se oli jo kuivunut, niin tuoksusta ei voinut erehtyä. Otin sitten eilen illalla asian puheeksi ja näytin hänelle hameessa olevaa jälkeä. Vaikea hänen oli tuossa tilanteessa enää muuta yrittää kuin kertoa totuus. Oli harrastanut seksiä naisten wc:ssä tanssittajansa kanssa.
Yritti tietysti vakuutella minulle ettei tuo juttu merkinnyt hänelle yhtään mitään ja ettei olisi selvin päin missään tapauksessa tehnyt mitään tuollaista.
Nyt harmittaa vaan etten laittanut eroa vireille jo ensimmäisen pettämisen jälkeen.
Onneksi lapset ovat jo isoja, niin siinä ei tule ongelmia.
Vajaan 20 vuoden avioliitto päättyy nyt sitten tähän. Huomenna laitan avioerohakemuksen vireille.

Noin surullisestiko siinä sitten kävi. Onko naistenkin moraali romahtanut?
Miten se mies sinne naisten wc:n pääsi. Eikö siihen kukaan sivullinen kiinnitä mitään huomiota.

Yhteistyössä