Mustasukkaisuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä olen aika mustasukkainen, ihan syyttä. Mulla ei olis minkäänlaista syytä eikä aihetta koko hommaan. Ja sisimmässäni tiedänkin, ettei mies ikinä tekisi mulle mitään sellaista. Mutta silti pelkään, niin paljon. Sitä, että mut hylätään ja jätetään. Ennen asia oli vielä pahempi, vuosien myötä helpottunut, mutta silti välillä tulee "kohtauksia". Ja ajatukset laukkaa vähän liian lujaa välillä.

Vahvista itsetuntoasi! Sillä turha luulotteleminen ja liika mustasukkaisuus voi valitettavasti pilata toimivan suhteenne! Onnea matkaan ja ollos onnellinen!
Toista kun ei voi omistaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Vahvista itsetuntoasi! Sillä turha luulotteleminen ja liika mustasukkaisuus voi valitettavasti pilata toimivan suhteenne! Onnea matkaan ja ollos onnellinen!
Toista kun ei voi omistaa!

Kyllä, sitä olen tässä vuosien mittaan yrittänyt vahvistaa. Välillä tuntuu että hyvin, välillä taas että mikään ei ole muuttunut. Mies on jaksanut olla, ja puhutaan paljon juurikin tästä. Se tietää, mistä tämä kaikki pelko menettämisestä johtuu. Aina sanoo, että hän elää mun kanssani vaikka mustasukkaisuus välillä häiritseekin. Mutta itseäni se kiusaa paljon, ja haluan oppia elämään enkä miettimään "mitä jos..."

Kiitos sinulle! :)

Yhteistyössä