Mustasukkaisuuden huippu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Mun serkulla olikin sitten todella mukava naisystävä :headwall:

Tapasin viikonloppuna monen vuoden jälkeen serkkuni, siis miespuolisen. Olin tädin luona ja serkku tuli sinne iltaa istumaan. Tietysti venähti pikkutunneille, koska siellä oli monta sukulaista, jotka tapasivat pitkästä aikaa.

Seuraavana päivänä menimme serkun luokse ja hänen ihana mustasukkainen avovaimonsa hyökkäsi mun kimppuun :/

Kuulemma ollaan p..neskeltu koko yö :o :headwall:

sairasta!

Ei se ole serkusten välillä ees kiellettyä.. Olihan sillä aihetta epäillä.. Täällä palstallakin(?) on kerho missä serkkujen kanssa styylaavat tapaa vertaisiaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Noooh:
Ei se ole serkusten välillä ees kiellettyä.. Olihan sillä aihetta epäillä.. Täällä palstallakin(?) on kerho missä serkkujen kanssa styylaavat tapaa vertaisiaan..

Ai? Mulla ei tulisi mieleenikään. Vaikka en ois koskaan edes tavannut niin tieto siitä, että on serkku, riittäisi. Mutta en tuomitse muita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisit vaan laittanu vettä myllyyn ja sanonu sille eukolle " sen herkumpi, mitä serkumpi" :)
Siinä tilanteessa menee jauhot suuhun. Mulla oli vauva sylissä ja totesin vaan, että tämä poika se oli tissillä koko yön :ashamed:

Yhteistyössä