Mustapäät riesana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
Miten ootte itte päässy eroon mustapäistä? Mä oon kokeillu vaikka mitä, eikä ne vaan suostu lähtee! Siinä ne nenässä ja leuassa on ja pysyy:/ Jos voisitte hyviä/tehokkaitta vinkkejä antaa:)

Jonkun verran oon saanu vähennettyä kun pesen kasvot aamuin illoin Garnierin mustapäitä poistavalla kuorintavoiteella. Lisäksi käytän silloin tällöin ihorautaa (?) jolla saa todella hyvin puristettua niitä vähemmäksi :)

ihon kuorinta,puhdistus, huokosia supistavat aineet, kosteutusvoiteet.

Kun puhdistan ihon päivittäin, kuorin 1-2krt viikossa, kosteutan. Ihohuokoset on pienentyneet ja mustapäät ja finnit vähentyneet selvästi.

Tällä hetkellä käytän Oriflamen tuotteita ja olen ollut tyytyväinen....

Mustapäät on sellaisia, että toisille niitä tulee enemmän kuin toisille. Jotkut ei pääse niistä koskaan eroon. Itsellä kans ovat ongelma. Oon kuullut, että pintakuivaiho on sellainen, johon herkästi niitä tulee, eli pitäisi vaan rasvata hyvin aamuin illoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Mä en voi uskoo että ne tarralaput tehoaa mitenkään. En ole ikinä ostanut sen takia..
Mun tekis mieli kaataa jotain happoa mun iholle :D ..joo... siitähän lähtis kaikki muukin mukana..

Oon mä niitäki käyttäny ja kyllä niihin jää niitä mustapäitä kiinni, ihan oikeesti :D Sitä vaan mietin että tyhjentääkö se kuitenkaan koko ihohuokosta.

Niin ja oon kokeillu niitä lappujakin joskus. Kyllä niihin mustapäät jää kiinni, muttei kaikki. Toisaalta ainakin mulla lähti kyllä ihoakin mukaan ja kävi niin stanan kipeesti... vedet valu silmistä ku kiskoin nokasta irti sitä lappua.

Helpommalla pääsee sillä kuorinnalla...

Yhteistyössä