Meillä on hiiriä vintillä!

PirunRasittava

Aktiivinen jäsen
08.05.2007
1 131
0
36
Mikä avuksi kun ei nuo kissatkaan hiiristä piittaa ja myrkky ja loukku on täysin poissuljettuja vaihtoehtoja. Eikä ne kuuntele vaikka miten nätisti pyydän niitä poistumaan. Muuten ne ei mua häiritsisi, mutta kun ne saattavat purra noita sähköjohtoja. MIkä olis ystävällinen tapa päästä noista eroon?

Oon kokeillu sellaista loukkua mikä ottaa elävänä kiinni mut ei ne ikinä jää sinne kiikkiin....

Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Mikä avuksi kun ei nuo kissatkaan hiiristä piittaa ja myrkky ja loukku on täysin poissuljettuja vaihtoehtoja. Eikä ne kuuntele vaikka miten nätisti pyydän niitä poistumaan. Muuten ne ei mua häiritsisi, mutta kun ne saattavat purra noita sähköjohtoja. MIkä olis ystävällinen tapa päästä noista eroon?

Oon kokeillu sellaista loukkua mikä ottaa elävänä kiinni mut ei ne ikinä jää sinne kiikkiin....

onks sulla ollu mehevää syöttiä siinä loukussa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:

onks sulla ollu mehevää syöttiä siinä loukussa?

siihen on kokeiltu jos vaikka mitä. mikä olis paras?

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
ei sulla olis jotain tuttua kissaa mitä lainata? ku jos joku aktiivisempi kissi päästettäis teidän vintille päiväksi niin vois alkaa tapahtua!?

mikä hyöty, meillä niitä ainakin tulee kokoajan lisää..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
ei sulla olis jotain tuttua kissaa mitä lainata? ku jos joku aktiivisempi kissi päästettäis teidän vintille päiväksi niin vois alkaa tapahtua!?

mikä hyöty, meillä niitä ainakin tulee kokoajan lisää..

no jaa.. enpä tiä
tuli vaan mieleen ku meidän mökillä on käytetty yhtä kattia eliminoimasa hiiriä silloin tällöin ja se on ainaki auttanut.

Yhteistyössä