Mustan tikarin veljeskunta-sarjaa lukeneet!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Oletteko huomanneet, että on kolmas osa tulossa suomeksi?
https://www.suurikuu.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=9789525734805

Mä itte luen vasta sitä ekaa suomeksi, huomenna tulee kirjastoon toinen osa.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Reading in english.

No tuota mäkin mietiin kun olis hyvää harjootusta, mutta sitten taas kun ei kaikkia ymmärrä niin pitääs selvitellä sanoja. Mielummin luen sujuvasti eteenpäin kuin takkuan.

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
varasin tämän kirjastoon. siis tilaavat heti ku on mahollista ja mie olen eka joka se nsaa lukea :D samoin sain ekana pimeyden rakasta ja ikuinen rakasta kirjat.

Oman paikkakunnan kirjastoon sitä ei tule, mutta toiselle paikkakunnalle tulee ja mä olen toisena varauslistassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
varasin tämän kirjastoon. siis tilaavat heti ku on mahollista ja mie olen eka joka se nsaa lukea :D samoin sain ekana pimeyden rakasta ja ikuinen rakasta kirjat.

Oman paikkakunnan kirjastoon sitä ei tule, mutta toiselle paikkakunnalle tulee ja mä olen toisena varauslistassa. :D

niin net meinas että eivät tilaa, menin seuraavana päiivänä uuestaan ja oli eri muori töissä ja se tilas samantien, hahaa! ihana ootus eessä, mielen kiinnolla ootan mitä hauskaa on keksitty :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

niin net meinas että eivät tilaa, menin seuraavana päiivänä uuestaan ja oli eri muori töissä ja se tilas samantien, hahaa! ihana ootus eessä, mielen kiinnolla ootan mitä hauskaa on keksitty :)

Meillä on ainakin usiemman lähikunnan kirjastot samassa systeemissä, on voinut jo vuosia lainata muista kirjastoista samalla kortilla. Nytkin tosiaan tilattiin se kakkososa naapurikunnasta ja tulee jo huomenna.

Nyt ois luettuna kolmos osa! voihan juma mikä kirja, aivan loistava. 6 illalla alotin, samalla vahin läppejä. kasin aikoihin laitoin nuorimman unille ja jatkoin kirjan lukemista 02.10 oli valmis :) suosittelen!

Milloinkohan mahtaa ilmestyä tuo neljäs osa suomeksi?? Yritin kolmatta kirjaa lukea enkuksi ja vaikka pärjään ihan ok, niin ei vain ollut samanlaista nautintoa kun jonkun verran takkusi.

Nim.koukussa sarjaan :D

Minä luen sarjan 1.osaa. Aluksi vaikutti oikein lupaavalta, mutta pian meni jotenkin harlekiinimaiseksi ja lukijaa mielisteleväksi. En tiedä jaksanko enää toista osaa lukea. Te olette ilmeisesti pitäneet kirjasta, miksi?

Yhteistyössä