K
kivaa
Vieras
haen tukea mielipiteelleni, koska mun mielestä sen on oltava jotain hometta tms. löytyy siis kerrostaloasunnon wc- ja suihkutilasta. wc pönttö on sieltä alta takaa jossain tummassa, mikä ei lähde pois kuitenkaan. samaa töhnää on suihkunurkassa lattianrajassa. sitä ei ihan ensimmäisenä huomaa, ei siis ole niin runsasta, mutta nyt kun on hetki tässä asuttu niin on tullut jo huomattua ettei se "lika" lähde pois ja näyttää omituiselta.