Mustaa nahkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs ostais?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs ostais?

Vieras
Olen jo jonkin aikaa suunnitellut ostavani joko mustan nahkahameen (mini) tai sitten mustat nahkahousut. Molempiin ei ole varaa... vaikka pitäisin kumpaisistakin!
Sanokaahan miehet, kumpi vaatekappale on naisella seksikkäämpi vai meneekö mielipiteet tasan? Olen jo viisikymppinen, mutta hyvävartaloinen (käyn salilla) blondi ja miesten mukaan sääreni ja nilkkani ovat tosi kauniit. Mutta kohta ostoksille lähden..... eli tämä gallup ratkaiskoon!

50 kymppinen ehdottomasti housuihin, jos sulla on vielä tiukka perä niin taatusti nättää hyvältä,niinkuin nahka spögät yleensäkin. noit prätkä mimmmejä on tullut tsiigattu sen verrran että tiedän mistä puhun.

Voisihan se hamonen olla polvipituinenkin, mutta napakka lantion/pepun kohdalta! Jos pidät hankkimaasi nahka-asua myöskin ulkona (paljon), niin valinta kyllä kallistelee housujen puolelle! Tietysti hameen kera jotakin lämpöistä sukkista niin kait jotenkin tarkenee...

Joo, sorry, tuli vähän väärä ilmaisu... en tarkoittanutkaan sellaista ihan minihametta, vaan just polven yläpuolelle ulottuvaa, mutta muuten suht myötäilevää... vähän niinkuin Paula Koivuniemi-tyyliin!

On mielestäni hame sitten ns. monipuolisempi, voit käyttää sitä myös kesällä jolloin on (toivottavasti!) lämpimämpää! Housuilla voipi tulla liiankin lämmin! Ja jos sinulla on talvisaappaat, niin vau!

Ei ole tullut kauheesti mielipiteitä vielä .... Tällä hetkellä tuntuu, että päädyn niihin nahkahousuihin. Mulla on aika pitkät jalat ja peppu ihan hyvä, kiinteä. Siihen sitten korkeakorkoiset kengät, joita yleensäkin käytän. Hameen taidan siirtää myöhemmäksi investoinniksi, kun on niin kylmäkin!
Mutta miehet, lisää kommentteja!

Joo, kyllä lahjat aina kiinnostaa..... Aika hyvä tarjous, täytyy myöntää! Varsinkin kun pidän tuosta nuolemisesta aivan älyttömästi! Missä päin mahtaa tämä ihana nelikymppinen asustella??

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs ostais?:
Olen jo jonkin aikaa suunnitellut ostavani joko mustan nahkahameen (mini) tai sitten mustat nahkahousut. Molempiin ei ole varaa... vaikka pitäisin kumpaisistakin!
Sanokaahan miehet, kumpi vaatekappale on naisella seksikkäämpi vai meneekö mielipiteet tasan? Olen jo viisikymppinen, mutta hyvävartaloinen (käyn salilla) blondi ja miesten mukaan sääreni ja nilkkani ovat tosi kauniit. Mutta kohta ostoksille lähden..... eli tämä gallup ratkaiskoon!

Mihinkäs ratkaisuun päädyit? Toivottavasti housuihin...;)

No mie voin lähtiä maku tuomariks ja kattoa kummat sopis paremmin!!!! No ei vaineskaan mustat nahkahousut tietenki ostat ja käyt sit kommentoimasa kummat ostit......

Alkuperäinen kirjoittaja Jorkki-69:

minä ainakin kannattaisin molempia...;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jorkki-69:

minä ainakin kannattaisin molempia...;)

osta hame ja saappaat

Yhteistyössä