Mustaa magiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katariina

Vieras
Haluisin kysyä sellasesta asiasta, kun oon tällänen kohta 18-vuotias tyttönen ja olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa, enkä hänenkään kanssaan monesti...
Ongelmana on se, että tämä kyseinen miehen alku oli amerikkalainen tummaihoinen ihanuus ja sain häneltä niin upeaa seksiä, että pelkään, että petyn kovasti kun harrastan seksiä suomalaisen keskivertomiehen kanssa...
En siis mitenkään mollaa suomalaisia miehiä, itse hyvin todennäköisesti vielä nain suomalaisen miehen, mutta olen vain huolissani ettei hän pysty tyydyttämään minua samalla tavalla...
Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että on saanut niin hyvää seksiä, ettei mikään muu enää tuntunut hyvältä?
Saatan olla vain tietämätön...

Mistäs vitusta sä luulet tietäväs, että oot saanut ""hyvää seksiä"", jos et ole nainut kuin yhden neekerin kanssa? Ja taas näitä ""suomalainen keskivertomies""-provoja...

No nää on kyllä niin ihania!

Miehillä tulee höyryä suusta ja savua korvista ja silmät leimuaa punaisena! ;-)))

Pelkästään siitä ilostahan näitä kirjoitetaan. ;-)

Kyllä se on kumma kun suomalaiset valkoiset miehet on niin rasistisia ja varpaillaan jos millään tavalla vihjaistaankaan että joku jonkun toisen etnisen ryhmän edustaja voisi olla hyvä jossakin... Aika surullista oikeastaan...
Enkä mä muutenkaan tollasilla kommenteilla mitään tee... Mitä hyötyä on toisten mielipiteiden tuomitsemilla?
Mä ihan vaan yritin näiltä naispuolisilta henkilöiltä kysyä, että jos jollakin olis neuvoja tai omakohtasia kokemuksia.

Ja kyllä mä sentään uskoisin tietäväni tuntuiko se hyvältä vai ei, riippumatta siitä kuinka monen kanssa olen ollut...

Morjensta pöytään!
Olen itsekkin seurustelllut tumman naisen kanssa joka on antanut mulle semmoista kyytiä ettei yksikään suomalainen nainen oo antunut ja tän voin kertoa kokemuksella! Olen kummiskin nainut n 20 suomalaista naista ja en koskaan enää palaa näihin ""lahnoihin"" (muutama on kummiskin yrittänyt)(Seurustellut useamman suomalaisen naisen kanssa vuosia kyllästyminen tulee nopeasti näihin valkoisiin tytsyihin)! Musta on Magiaa

Kiva saada asiallinen kommentti!
Hienoa, ettei nyt sentään ihan kaikki miehet täällä Suomessakaan ole ihan toivottomia rasisteja...
Aloin jo menettää toivoni teidän suhteen =).

Heh, edellinen oli hyvä:)
Siis nää miehet (suomalaiset) jotka tänne kirjottaa on vaan selvästi kateellisia ""mustille"" eli neekereille.
Niillä kun tuppaa olemaan iso kalu..:) ->Eli nää kiukustuneet omistaa pienen pilin...:)

No, alkuperäselle, et kyllä sä tuut saamaan vielä monia hyviä kokemuksia Suomalaisilta miehiltä, kun annat vaan palaa:)

Itse olen tavannut pari tosi isokaluista (Huom!)Suomalaista miestä, et täytyy sanoa et koolla on (vähän) merkitystä->Yleensä kun nämä miehet on olleet itsevarmempia sängyssä.(Siis nää isompi kaluset)

Kiitos, toi kuulosti piristävältä =).
Ja edelliselle, että enhän minä tiedäkään, mutta olen nyt vain kuullut myyttejä suomalaisista miehistä ja kun olen jo todistanut, että myytti mustista miehistä pitää paikkansa, niin pelkään pahoin, että se suomalainenkin on totta...

En mä tiedä oonko hyvä vai huono. Ei oo ainakaan tullu sen kummempia palautteita seksin jälkeen. Sä ainakin saisit vastauksen omaan kysymykseen et kumpi on parempi.

vaikka kyllähän se niin on, että miten voisin väittää että kiinalaiset miehet on huonoja suutelemaan kun en ole ainuttakaan testannut? ;-)

Mutta kasva vielä vähän katariina - ei sulla kiirettä ole - vuosikin tekee terää ja parikaan ei haittaa

Niin...
Ihan asiaa varmaan puhut. Enhän mä voi tietää suomalaisista miehistä ennen kun oon kokeillut... Ihan vaan mielenkiinnosta tahdoin asiasta kysästä...
Mä oon silti oikeesti kohtuullisen kypsä ollut ikäsekseni aina (tästä koko keskustelusta voi saada vähän väärän kuvan...), että kyllä mä oon mielestäni ollut valmis seksiin jo monen vuoden ajan, mutta päätin nyt kuitenkin odottaa, kunnes löysin oikean ihmisen.

No vuosi tuossa iässä on paljon - eli meinaan, että ei sinulla nyt vieläkään mihinkään kiire ole. Ja lähinnä tarkoitin, että ... parempi että edes tuon ikäinen olit kuin ""monta vuotta sitten""...silloin olisit ollut minusta vielä aika nuori.

Ja mä seurustelin kyllä sen britin kanssa miltei vuoden. Että ... tarkoitan, että älä nyt mitään yhdenyön juttuja rupea kokeilemaan. Niillä rikkoo itsensä.

Kyllä ne suomalaiset miehet oottaa. ;-)

Mä en meinaan ole ihan varma, että tämä nykymeno on hyväksi nuorille ihmisille. Seksiä tosiaan tulee joka tuutista. Pitäisi kasvaa lapsesta suoraan aikuiseksi. Silti kukaan ei halua olla aikuinen.

Nämä Ellitkin - en osaa kuvitella, että itse olisin 17-vuotiaana jollain tällaisella palstalla kirjoitellut ja lukenut. Olisi ollut kyllä liiian rajua kamaa minulle.

En nyt moralisoi. Enemmän kaikki tämä saa minut pohtimaan, että nykyisin on kyllä minusta vaikeampi kasvaa aikuiseksi kuin vaikka vielä 1980-luvulla kun itse olin sinun ikäinen. Silloin sai olla nuori kauemmin ja enemmän rauhassa.

Eihän 17-vuotias ole vielä aikuinen, kaukana siitä. Eli pitäisi saada olla rauhassa ja kasvaa rauhassa.

Ok, tämän päivän filosofoinnit. Hyvää yötä. ;-)

Siis en mäkään mitän yhdenyönjuttuja oo harrastanut, että tämän kyseisenkin tyypin kanssa seurustelin viisi kuukautta ennen kun me seksiä harrastettiin...
Ja täällä mä oon ihan silkasta mielenkiinnosta...
Hyvää yötä sullekin!

Yhteistyössä