Musta tuntuu että meillä liikkuu joku täällä joskus, haamuja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Monesti illalla kun on mennyt sänkyyn ja on hiljaista tulee ihan semmonen olo kuin joku liikkuis täällä, oon herättäny joskus miehenki katsomaan et onko täällä joku. Joskus myös aamusin kun herää tuntuu kuin kulus askelia.
Samaten kellarissa missä on pesuhuone/sauna+1huone on pelottavaa kun menee sinne ja avaa oven niin ennen oven avaamista tulee pelottava olo et ihan varmaan joku istuu siellä huoneessa. Lapsi jää usein kellarissa tuijottaan pesuhuoneeseen tai kellarin ikkunoihin, asuinkerrokkesessa ei jää tuijotteleen mitään noin. Nyt aloin tätä ihmetteleen kun mun äiti oli viikonloppuna meillä yötä hoitaan lasta ja se sano et kun lapsi oli päiväunilla niin yhtäkkiä kuulosti niinku ois menny askelia ja ovet ois auennu :o mut lapsi siis nukku edelleen eikä ketään missään...hyi nyt mua pelottaa. sanokaa et mä vaan kuvittelen kaikkee ja mulla on liian vilkas mielikuvitus.

:hug: Mä en voi sua auttaa koska mua seuraa ihan oma kummitus, on seurannut ihan lapsesta saakka eli mihin tahansa muutankin niin "se" löytää tiensä sinne. Sitä oppii elämään tuollaisen kanssa ihan sopuisasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo:
:hug: Mä en voi sua auttaa koska mua seuraa ihan oma kummitus, on seurannut ihan lapsesta saakka eli mihin tahansa muutankin niin "se" löytää tiensä sinne. Sitä oppii elämään tuollaisen kanssa ihan sopuisasti :D

Mitä tarkoitat? Oletko tosissasi?

Olen ihan tosissani, luulen että se on eräs läheiseni joka kuoli oman käden kautta ollessani pieni. Olin hänelle kuulemma maailman tärkein ihminen ja luulen että hän pitää minua silmällä.. Yleensä kun olen surullinen tai ahdistunut niin tulee sellainen rauhan tunne, sitä on vaikea selittää mutta ihan kuin joku lohduttaisi minua vaikka olen yksin. Minua on varoitettu tulipalosta yöllä, eli nukuin ja heräsin siihen kun minua tönäistiin lonkkaan kovasti ja huomasin että eteisen sähköpatterin päälle oli tippunut kaulaliina ja se kärysi, askelia kuuluu, aistin että joku katselee minua kun katson pimeässä tv:ta, kaikkea erikoista..

Tuollaiset kokemukset on muuten joko jänniä tai pelottavia.

Tuli mieleen oma kokemus. Asunnosta missä aikoinaan asuttiin. Siellä näin muutamaan otteeseen valkoisen pienen koiran. Ja mie en ollut ainut. Kaveri näki sen kanssa. Kerran sisällä olessaan se juoksi meidän huoneen oven ohi olohuoneeseen tai jonnekin. Ja muutaman kerran nähtiin se ulkoa ikkunasta katsomassa.

Ja meillä ei tod ollut koiraa, kun itse olen todella allerginen. Ja oireita en saanut.

Olen ihan tosissani, luulen että se on eräs läheiseni joka kuoli oman käden kautta ollessani pieni. Olin hänelle kuulemma maailman tärkein ihminen ja luulen että hän pitää minua silmällä.. Yleensä kun olen surullinen tai ahdistunut niin tulee sellainen rauhan tunne, sitä on vaikea selittää mutta ihan kuin joku lohduttaisi minua vaikka olen yksin. Minua on varoitettu tulipalosta yöllä, eli nukuin ja heräsin siihen kun minua tönäistiin lonkkaan kovasti ja huomasin että eteisen sähköpatterin päälle oli tippunut kaulaliina ja se kärysi, askelia kuuluu, aistin että joku katselee minua kun katson pimeässä tv:ta, kaikkea erikoista..

Tuohan kuulostaa jopa lohdulliselta, joku varjelee ja välittää :)

Itsekkin olen sen ottanut niin, se on oikeastaan ihana tunne kun tietää että olin jollekulle niin rakas että haluaa pitää minusta huolta edelleenkin vaikka ei voi olla fyysisesti läsnä elämässäni :heart:

voit pyytää henkeä poistumaan. sanot, että on pieniä lapsia ja sää et nyt jaksais näitä juttuja. yleensä ne uskoo. jos sillä on jotain asiaa, pyydät kertomaan. ihan normaaleja nämä henkien kanssa asioinnit meillä ja kyllä niiden kanssa pärjää kun on jämynä.

musta ei oo yhtään ihanaa et oon ihan paniikissa välillä ja satavarma et nyt joku murtovaras on iskeny meille kun kuuluu muka askelia...ja se että en uskalla mennä kellariin ompeleen illalla kun pelkään siellä :kieh:

Sä oot vaan lukenu liikaa Kingin kirjoja

Sä oot vaan lukenu liikaa Kingin kirjoja

sä kuvittelet. Mulla oli usein sellanen olo, että meidän saunassa istuu joku, enkä ikinä uskaltanut illalla sen olon kanssa katsoa sinne päin (oli hankalaa vältellä kun näky just kylppärin peilistä sinne). Sit kerran rohkaisin mieleni ja uhallanikin katsoin, mutta siellä ei ollut ketään!!! Se olo tosin jatku muinakin iltoina, eikä siellä koskaan ole ollut ketään.

Paitsi nyt kun luin tän niin muakin alko taas ällöttään ja pelottaan kun tää "uus" talo narisee koko ajan jostain... :(

Mä olen yksin kotona joten en uskalla ajatella näit asioita nyt "liikaa". Mut tuskin kuvittelet. Kyllä henget voi siirtyä paikasta toiseenkin. Ja tosiaankin, voi olla, että jollekin paikkasi on ollut rakas, eikä osaa päästää irti. Mäkin sanoisin, että käske pois. Ehkä se on vain käymässä. Kyllähän "ne" tekee visiittejäkin maan päälle. Mutta ei niillä mitään pahoja aikomuksia ole, jos tää nyt sua yhtään lohduttaa.

Itseä pelottaa suoraan sanoen, että oon ittekin jo nyt jäänyt henkisesti osittain yhteen paikkaan, enkä osaa päästää siitä paikasta kuolemankaan jälkeen irti :o Olen vuosikausia nähnyt unia, joissa teen lähtöä k.o. talosta tai vierailen sen uusien asukkaiden luona (en edes tiedä, keitä siellä asuu ). Pirullista. Haluis päästää irti, mutta ei tiedä miten. Jos tää on elävillekin vaikeaa, niin kuin sitten kuolleille ... Huu...

Mun ukin kuolemasta ei oo kauaa aikaa. Mummi ja ukki oli yhdessä 52 vuotta.
Mummi kertoi, että oli viime talvena nukahtanut katsoessaan telkkaria, kynttilä pöydällä.
Hän ei osannu kunnolla selittää, mutta tavallaan unessa oli ukki hänelle sanonut että sun pitää nyt herätä, sulla on kynttilä pöydällä, jotain voi sattua, herää nyt ja sammuta se...
Mummi oli heränny ja sammuttanu, ja sen jälkeen hälle oli tullu aivan sellanen olo et ukki on hänen kanssa siinä.

kun mä en oo ihan varma nyt et sillo ku ostettiin tää et oisko se mummeli sanonu et niil on 3 lasta joista 1on kuollut...mies väittää että ei oo tommosta sanonu se mummo mut mä ihanku oisin kuullu...emmätiä.

Yhteistyössä